۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

تحرکات جدید وزارت اطلاعات آخوندی در آلبانی





تحرکات جدید وزارت اطلاعات آخوندی در آلبانی

من حمیدرضا بختیاری روز دوشنبه ۱۳۹۶٫۲٫۱۸ مواجه شدم با پیامی از طرف شخصی نامعلوم که این فرد خودش را امیر از وزارت اطلاعات معرفی کرده و در ادامه افزوده است که «ما در جریان خارج شدن شما از سازمان هستیم. و می دانیم که شما مشکلاتی دارید و می‌خواهیم به شما کمک مالی و حقوقی بکنیم . و تضادهایت را حل و فصل بکنیم. و اضافه کرد که نترس و نگران نباش ما به بقیه نفرات جدا شده نیز کمک می‌کنیم.» 
براي من جاي شكي نيست كه وزارت اطلاعات وسفارت رژيم آخوندی در آلباني می‌خواهد به اين وسيله افرادی چون من را به جاسوسي عليه مجاهدين بكشاند. من تمامی این اقدامات مذبوحانة وزارت اطلاعات رژیم آخوندی را محکوم می‌کنم. همچنین این اقدامات کثیفی را که برای بخدمت گرفتن افراد علیه مقاومت ایران انجام می‌شود را محکوم می‌کنم.
ما مرزبندی خونین با رژیم آخوندی حاکم بر ایران داریم و پا روی شرافتمان نخواهیم گذاشت و هرگونه اقدامات این چنینی را محکوم و افشاء خواهیم کرد.
حمیدرضا بختیاری
۱۳۹۶٫۲٫۲۱

تحرکات جدید وزارت اطلاعات آخوندی در آلبانی سند PDF   file PDF
لینک های مرتبط
۴- افشای مأمور وزارت اطلاعات محمدباقر مؤمن زاده
مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر