۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

عباس محمد پور؛ بازیگر جدید سیرک سیار وزارت



عباس محمد پور؛ بازیگر جدید سیرک سیار وزارت

آخوندهای مفلوک در این روزها برای ابراز واکنش در مقابل پیروزی‌های مجاهدین و مقاومت ایران به هر خس و خاشاکی متوسل می‌شوند. در بیان درماندگی مفرط این رژیم، همان بس که یک عنصر زبون و مفلوک به نام «عباس محمدپور» را بعد از دوسال از کیسه خائنین بیرون کشیده و در شهرها و استان‌های مختلف ایران از شیراز تا مازندران و شهرهای مختلف خوزستان ازجمله آبادان و اهواز و ماهشهر دوره می‌گرداند تا وحشت وا مجاهدین سردهد! اما بلاهت ساواک آخوندی و مزدورانش در صحنه چینی علیه مجاهدین، واقعاً مضحک است. دوره گردانی یک مزدور خود فروخته با یک سناریوی ثابت و جملات کلیشه‌یی که مشخص است برای بیان آن دهها بار روخوانی کرده که چیزی از یادش نرود و هر روز آنرا طوطی وار تکرار میکند تا اجازه نفس کشیدن در زیر حاکمیت جلادان را کسب کند.
ازجمله صحنه چرخانان این نمایشات مضحک، با تعداد انگشت شماری شرکت کننده، نفوذی لورفته محمدباقر مؤمن زاده، هادی شعبانی و ایرج صالحی گماشته‌های اطلاعات آخوندی در مازندران، حمید دهدارحسنی و علی اکرامی در خوزستان و مزدور کامبیز باقرزاده که نهایتا «مراد» خود را در وزارت جاسوسی و کشتار یافته است، بودند
مزدوران: حمید دهدارحسنی- علی اکرامی-کامبیز باقرزاده- ایرج صالحی- هادی شعبانی- مأمور نفوذی محمدباقر مومن زاده- عبدالله افغان- محمدرضا گلی اسکاردی- قربانعلی برادران
ترکیب پادوها و گماشته‌های اطلاعات آخوندی در این نمایش‌ها تداعی‌کننده گفته نغز آن حکم است که گفت:
آن حکیـمی گفـت دیــدم هـم تکــی                                       در بیـابـان زاغ را با لـک‌لکــی
در عجـب مانـدم بجستــم حالشــان                                      تا چه قدر مشــترک یابم نشــان
چون شدم نزدیک و من حیران و دنگ                                  خود بدیدم هر دوان بودند لنگ
البته وقتی این موجود جبون تلاش می‌کرد جعلیات آخوند ساخته را علیه مناسبات مجاهدین بلغور کند ناخواسته گوشه‌هایی از واقعیت‌ها را برملا میکرد که بیانگر دست خالی مزدوران است. وی اذعان می‌کند که برای بازگشت به زیر حاکمیت آخوندی: «سفارت ایران در کشور آلبانی… مرا توجیه کردند» (نجات رژیم – ۱۹ اردیبهشت ۹۶)
وی برخلاف تبلیغات مسموم وزارت میگوید: «اینکه از [مجاهدین کسی] جدا شود یا خیر باید گفت که [سازمان] شرایطی را بر مناسبات خود در کشور آلبانی حاکم کرده که باید فرد خودش تصمیم بگیرد» (نجات رژیم – ۱۲ اردیبهشت ۹۶)
نامبرده وقتی در مقابل این سؤال قرار می‌گیرد که: «آیا نفراتی که قصد جدا شدن از [مجاهدین] را دارند مورد اذیت و آزار [مجاهدین] قرار نمی‌گیرند؟» (نجات رژیم – ۱۲ اردیبهشت ۹۶) بافرهنگ آخوندی بخشی از واقعیت را اذعان می‌کند که: «کشور آلبانی … کشور آزادی می‌باشد [سازمان مجاهدین] جرئت نمی‌کند افراد جداشده را اذیت و آزار کند حتی نمی‌تواند روی نفرات خودش هم‌فشار بیاورد». (نجات رژیم – ۱۲ اردیبهشت ۹۶)
اما جالب‌تر از همه این است که سایت‌های وزارت اطلاعات در گزارش همین نمایش‌ها نوشته‌اند: «…. از محمد پور سؤال نمود که اگر کسی خودش بخواهد می‌تواند به‌راحتی از تشکیلات رجوی جدا شود یا خیر؟» و او که پاسخ‌های مطلوب وزارت اطلاعات را از پیش نداشته، میگوید: «اگر کسی بخواهد می‌تواند جدا شود» (همان‌جا)
این سرنوشت عبرت‌انگیز کسی است که در سال ۹۴ در آلبانی در حالی که هیچ مشکلی برای یک زندگی شرافتمندانه نداشت، خائنانه با رابطین سفارت رژیم در ارتباط قرار گرفت و با قبول استخدام و امربری وزارت بدنام، خود را به آخوندها فروخت و پس از در اختیار گذاشتن اطلاعات مجاهدین به جاسوسخانه رژیم، در ۱۱ خرداد ۹۴ ذلیلانه به زیر عبای آخوندها شتافت و اکنون دوره گردان سیرکهای وزارتی شده است تا بتواند به زندگی پست و حقیر خود ادامه بدهد.
لینک های مرتبط :
۴- افشای مأمور وزارت اطلاعات محمدباقر مؤمن زاده

مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر