۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

فلاکت جاسوسخانه رژیم آخوندی در آلبانی تحت نام«سفارت»




فلاکت جاسوسخانه رژیم آخوندی در آلبانی تحت نام«سفارت»
من محمدرضا احمدی زاده که مدتی را در سازمان مجاهدین خلق ایران بودم بدلیل اینکه توان ادامة مبارزه را نداشتم خودم انتخاب کردم که بدنبال زندگی شخصی خود بروم و هم اکنون در آلبانی زندگی میکنم.
روز گذشته یکی از ماموران وزارت اطلاعات اراجیفی را خطاب به من از طریق تلفن ارسال کرده است. در حالیکه شمارة تلفن شخصی من را هیچکس در اختیار ندارد و هدف من از نوشتن این نامه این است که اقدامات جاسوسخانه رژیم در آلبانی و ماموران وزارت اطلاعات را افشاء نمایم.
هدف رژیم از این اقدام به جاسوسی کشاندن من علیه سازمان مجاهدین خلق ایران است که معنایی جز خود فروشی سیاسی ندارد و من به این وسیله اعلام میکنم به عنوان یک هوادار سازمان از اهداف مجاهدین حمایت میکنم و هر کس را که با سفارت و وزارت اطلاعات رابطه ای برقرار کند خائن میدانم و به سهم خودم او را افشاء میکنم.
جهت اطلاع هموطنان و افشاء شیوههای کثیف وزارت اطلاعات به اقدام اخیر مامور وزارت اطلاعاتبه نام امیر اشاره می کنم:
وی که خود را امیر معرفی کرده است مدعی شده که من مشکلاتی دارم و او درصدد حل این مشکلات است. این درست است که من مشکل دارم اما این مشکل تنها خاص من نیست و مشکلی مشترک با مشکل اصلی تمام مردم ایران است که همانا موجودیت رژیم پلید آخوندی است که انشاءالله به زودی با همت خلق قهرمان ایران و مقاومت سرفرازش سرنگون خواهد شد.
بنابراین بهتر است که وزارت بدنام و جاسوسخانة آن تحت نام سفارت در آلبانی به جای اشک تمساح ریختن برای من و امثال من فکری به حال ولی فقیه در گل مانده اش بکند که در محاصره بحرانها در حال غرق شدن است.
جهت اطلاع، این مامور وزارت اطلاعاتی از شدت فلاکت یک متن کلیشه ای را برای تعدادی از دوستانم نیز ارسال کرده است و مطرح کرده که با شماره تلفن اش۹۸۹۳۹۹۹۱۷۰۵۴ تماس بگیرم.
مرگ بر رژیم پلید آخوندی
محمدرضا احمدی زاده
۱۹٫اردیبهشت.۱۳۹۶


مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم
فلاکت جاسوسخانه رژیم آخوندی در آلبانی تحت نام«سفارت»سند PDF ۲ahmad zade2
لینک های مرتبط :
۴- افشای مأمور وزارت اطلاعات محمدباقر مؤمن زاده

   (حميد راضا بختياری )تحرکات جدید وزارت اطلاعات آخوندی در آلبانی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر