۱۳۹۴ دی ۲, چهارشنبه

همبستگی ملی،23،دسامبر،2015 : جنگ باندها در راس نظام بر سر نمایش انتخابات - برهم زدن سخنرانی آخوند لاری توسط باند خامنه ای


سخنرانی انتخاباتی آخوند موسوی لاری وزیر کشور پیشین رژیم در دانشگاه یزد با حملة عوامل باند خامنه ای به تشنج کشیده شد و نیمه تمام ماند.
بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم یکی از نفرات شعار دهنده، به جایگاه آخوند موسوی لاری حمله کرد.
این دومین بار است که سخنرانی موسوی لاری از مهره های باند رفسنجانی ـ روحانی مورد حمله قرار می گیرد.

«فتنه اکبر» که واژه جدید باند خامنه‌ای علیه رفسنجانی است، در مجلس رژیم نیز مطرح شد. یک عضو مجلس ارتجاع خطاب به رفسنجانی گفت: به کجا چنین شتابان؟ بزرگوار شما که با خطبه خوانی آنچنانی برای سکولارها صلاحیت اقامه جمعه و جماعت را از دست دادی در خبرگان با آن وضعیت بشدت و غیر قابل باور خویش تنزل کردید در عمل ثابت کردید که توان نظارت بر فرزندان خویش را هم ندارید... تیر خلاص به تتمه اعتبار خود نزنید؛ جریاناتی که خیلی از بزرگان نظام را به لبه پرتگاه بردند اینبار به شما طمع کردند... هوشیار باشید دشمنان انقلاب دنبال ایجاد فتنه ای جدید هستند و آنرا بعنوان فتنه اکبر و شلیک آخر به نام شما ثبت کنند.

آخوند صادق لاریجانی ضمن حمله به رفسنجانی نظارت بر خبرگان ارتجاع را «توقعات و توهمات» و «حرف‌های من درآوردی» خواند و این اظهارات را «حرکت مرموز» توصیف کرد.

وی گفت : یک زمانی می آیند شورایی را مطرح میکنند، خب این شورا که خلاف نص قانون اساسی است؛ یا فرض کنید بحث نظارت را شما قانون اساسی را دارید به تخیلات خودتان معنا میکنید، اینها تو قانون اساسی نیست؛ پشت سر این حرفها چیزهای دیگه انسان احساس میکنه یک حرکتهای بو داری را، مثلا علامه تراشی میکنند در حوزه های علمیه حالا واقعا شما تشخیص دهنده علامه هستید؟ اینها خندیدن به شعور مردمه، با زیرکی داره یک توقعاتی در جامعه درست میکنند یک عده ای راه افتادند جامعه رو در مقطع انتخابات دو قطبی میکنند،
از سوی دیگر، رفسنجانی، هنگام ثبت نام برای شرکت در انتخابات خبرگان ارتجاع با هشدار به خطراتی که تمامیت رژیم را تهدید می‌کند، گفت: برای همه ما روشن است که سالهای آینده با توجه به وضع منطقه و حوادثی که به دنبال ناامنیها شکل خواهد گرفت سالهای بسیار مهمی خواهد بود.
پاسدار جزایری از سرکرگان ستاد کل نیروهای مسلح رژیم با حمله به رفسنجانی گفت: کسانی که اصل ولایت فقیه را برنمی‌تابند نباید جایی در حکومت و حاکمیت داشته باشند . مردم هوشیار و انقلابی ایران اجازه گستاخی به این افراد را نمی‌دهند و در وقت مقتضی با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

آنچه مایه تأسف است، همراهی عده‌ای در داخل با سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های دشمن است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر