۱۳۹۷ تیر ۲۵, دوشنبه

«وقتی مردم دست به کار شوند،یک بار دیگر انقلاب خواهند کرد»





«وقتی مردم دست به کار شوند،یک بار دیگر انقلاب خواهند کرد»



با توجه به این‌که مرحله اول تحریمها در مردادماه و مرحله بعدی آن در آبان ماه ۹۷فرا می‌رسد، مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی از آنها به‌عنوان موج و توفان تحریم نام می‌برند، و به نظام توصیه می‌کنند که برای مقابله با این موج و این توفان آماده باشد و پیش از رسیدن موعد تحریمها اقدامات احتیاطی لازم را هم به‌عمل آورد.
اما واقعیت این است که آمادگی این رژیم برای مقابله با تحریم‌ها صرفاً از طریق غارت و دست بردن در جیب مردم و حتی به بهای گرسنگی دادن به آنها، صورت می‌گیرد.
هنوز تحریم‌ها از راه نرسیده است، صعود سرسام‌آور قیمتها آغاز شده است. مثلاًًً قیمت دارو که از قضا کالایی است که مشمول تحریم نمی‌شود، از ۱۵۰تا ۲۵۰درصد گران شده و خود دولت روحانی زمزمه گران کردن کالاها و خدماتی را که در انحصار دولت قرار دارد، مانند نفت و گاز و آب و برق شروع کرده است.
مجموعه ‌این شرایط باعث شده حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت آخوند حسن روحانی هشدار بدهد «‌آماده توفان باشیم»
او از توفانی خبر می‌دهد که در راه است و به سردمداران رژیم هشدار می‌دهد که باید «‌باور کرد که توفانی نزدیک می‌شود. به همین دلیل باید آمادگی داشته باشیم و به کسانی که می‌توانند تدبیر کنند درباره این موضوع صحبت کنیم. روز مبادا همین روزهاست.نباید در خواب غفلت به‌سر بریم. در ۴۰سال گذشته هیچ وقت شرایط مانند امروز نبوده است».(خبرگزاری ایسنا ۲۳تیر۹۷)
محمدعلی وکیلی عضو مجلس ارتجاع از باند روحانی نظام را دعوت می‌کند که برای مقابله با این توفان «سخت جانی» نکند و برای «‌تغییرات»‌ آماده شود زیرا «‌هر روز بحرانهای ما بغرنج‌تر می‌شود. بحرانهای اقتصادی و سیاسی، به پهنه‌های اجتماعی کشیده شده است. سقوط روزافزون دارایی‌های ملت، جامعه را کم‌طاقت کرده است. بحرانها از پی هم می‌آیند، اما هم‌چنان اراده اصلاح پدید نمی‌آید!».(روزنامه ابتکار۲۳تیر۹۷)
عماد افروغ عضو سابق مجلس ارتجاع نیر نگران این است که اگر متناسب با این شرایط و متناسب با این مصیبتهایی که گریبان ‌آن را گرفته است« اگر نظام رسمی نخواهد تغییری ایجاد کند و اصلاح از درون نظام صورت نگیرد و کارایی نداشته باشد، اصلاح از برون رخ می‌دهد
وقتی مردم بفهمند که اصلاحی از درون در کار نیست، نه قوه مقننه کاری می‌کند نه قوه قضاییه و نه قوه مجریه، خودشان دست به کار خواهند شد. وقتی مردم دست به کار شوند، خوشبینانه یک بار دیگر انقلاب خواهند کرد».(سایت آفتاب ۲۳تیر ۹۷)
و...
هم‌چنان که از اظهارات فوق برمی‌آید نگرانی این است که حکومت آخوندی در مقابل امواج پرتلاطم و سهمگین بحرانهای مختلف و به‌ویژه بحران سرنگونی نمی‌تواند دوام بیاورد، و به‌قول آن مهره بریده از باند خامنه‌ای(عماد افروغ) «تغییر» یعنی سرنگونی بر آن تحمیل شود و مردم انقلاب می‌کنند.
البته این نگرانی منحصر به عناصری که از آنها نام برده نیست بلکه بسیاری از مهر‌ه‌ها و سردمداران آن نیز به این واقعیت اذعان می‌کنند.
با توجه به تحریم‌های آینده آمریکا رسانه‌ها و مهر‌ه‌هایی از باند روحانی به حاکمیت توصیه می‌کنند برای رهایی از دام بحرانهایی که گریبان آن را گرفته است، و در مقابل این حرف رئیس‌جمهور آمریکا که گفته است شرایط طوری می‌شود که ایران خودش سراغ من بیاید و مذاکره کند، دست به دامان آمریکا شود تا بلکه راهی برای گریز از تحریم‌های آینده و راه گریزی از مخمصه سرنگونی داشته باشد.
اما واقعیت این است که هیچ راه خروجی برای حکومت آخوندی از بحران سرنگونی وجود ندارد.
به فرض این‌که چنین ظرفیتی در آن وجود داشته باشد که تن به مذاکره مستقیم با آمریکا هم بدهد و شرایط آن کشور را هم برای گریز از تحریم بپذیرد، باز همان مشکل اصلی یعنی بحران سرنگونی و وضعیت انقلابی بر جامعه حاکم است. است حل نمی‌شود.
زیرا هم‌چنان که از خلال اظهارات فوق هم بطورکاملاًً واضحی مشخص می‌شود مشکل اصلی حاکمیت آخوندی هم در داخل و با مردم ایران است.
بنابراین با توجه به این بحران و مشکل است که هر روز مشکلات مردم با آن نیز
بغرنج‌تر می‌شود تاحدی که به‌قول آن نماینده مجلس رژیم(محمدعلی وکیلی) این مشکلات «جامعه را کم طاقت کرده» و به‌قول آن مهره دیگر حاکمیت(عماد افروغ) مردم دنبال «تغییر» یعنی سرنگونی آن هستند.

تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر