۱۳۹۷ بهمن ۲, سه‌شنبه

جمع اعتراضی کارگران و کارکنان شهرداری مریوان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوقی


جمع اعتراضی کارگران و کارکنان شهرداری مریوان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوقی

کارگران و کارکنان شهرداری مریوان روز دوشنبه اول بهمن ۹۷ در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق های عقب مانده شان در محوطه ساختمان شهرداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.
در این تجمع کارگران و کارکنان شهرداری با برخورد توهین آمیز شهردار و اعضای شورای شهر روبرو شدند.
کارگران و کارکنان شهرداری مریوان روز دوشنبه اول بهمن ماه برای دریافت حقوق معوقه خود در محوطه ساختمان شهرداری اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کرده اند.
در اینصورت تنها راه حل دست زدن به تحصن و اعتصاب علیه اهانت شهردار و شورای شهر و دریافت حقوق معوقه می باشد.
کارگران و پرسنل شهرداری مریوان به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود در حیاط شهرداری این شهر تجمع نموده و از انجام فعالیت های اداری خوداری کردند که این امر باعث تعطیلی فعالیت های کاری این ارگان شد.
برخی از کارگران شهرداری مریوان گفتند : متاسفانه بیش از ۲۱ ماه از حقوق های معوقه کارگران و پرسنل شهرداری مریوان هنوز پرداخت نشده است.
کارگران شهرداری مریوان می گویند که شهرداری مریوان ۱۱ ماه حقوق اضافه کاری پرسنل و  کارگران را نپرداخته است و همچنین عیدی سال های ۹۵، ۹۶ و همچنین سالجاری را نپرداخته اند و همچنین کارگران شرکتی شهرداری نیز هرکدام بیش از ۶ میلیون تومان طلب از شرکتی دارند که در آن مشغول به فعالیت هستند.
کارگران شهرداری مریوان می‌گویند که از حقوق معوقه خود در سالجاری تنها ۴ میلیون تومان دریافت کرده اند و این امر کفاف زندگی روزمره آنها را نمی دهد.لازم به ذکر است که شهردار و برخی از اعضای شوراهای اسلامی مریوان برای حضور در یک جلسه به سنندج سفر کرده و قرار است فردا در مصاحبه ای خبری علت عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری رسما اعلام گردد.



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر