۱۳۹۷ دی ۲۸, جمعه

جزییات خودکشی وحشتناک یک دانش آموز دختر مقطع پنجم ابتدايی در مدرسه



جزییات خودکشی وحشتناک یک دانش آموز دختر مقطع پنجم ابتدايی در مدرسه




صبح روز ۲۷دیماه ۹۷ با خودکشی وحشتناک یک دانش‌آموز مقطع پنجم ابتدایی، دانش‌آموزان مدرسه شهید اصغرزاده ارومیه را در شوک فرو برد.
خودکشی وحشتناک این دانش آموز دبستانی که با استفاده از دارو به وقوع پیوسته است به دلیل فقر مالی گزارش شده است.
پدر او به خاطر بدهی اندک در زندان است. برادرش در خدمت سربازی است و مادر بینوای او با کارگری خرج خانواده را در می آورد.
بنا به گزارشات،‌ این دختر دانش‌آموز  در محوطه مدرسه بی‌هوش و نهایتا در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخته است.
همسایگان این دانش آموز گفتند، پدر این دانش‌آموز بعلت بدهی جزئی در زندان می‌باشد و برادر وی نیز مشغول خدمت سربازی بوده و مادرش با کارگری مخارج زندگی‌شان را تامین می‌کرده و علت خودکشی این دانش آموز نیز مسائل مالی و فقر بوده است.
در  یک فرار به جلوی احمقانه روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه به جای هر گونه تسلیت به خانواده این دختر و هر گونه همدردی اعلام كرد:
پیرو انتشار خبری مبنی بر خودکشی یک دانش آموز در یکی از مدارس ارومیه به اطلاع می رساند یکی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی ارومیه در ساعات اولیه درسی نوبت دوم دچار تهوع شده که بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل می شوند که متاسفانه علیرغم تلاش پزشکان ، ایشان در بیمارستان فوت نمودند.
همچنین به قرار اطلاع دانش آموز مذکور به دلایل نامعلوم مبادرت به مصرف دارو در خارج از محیط مدرسه نموده و نتایج آن در ساعات اولیه مدرسه نمود پیدا کرده است.
در این فاجعه نه مدیر مدرسه نه وزارت آموزش و پرورش ارومیه و نه هیچ وزیر و وکیلی به لحاظ مسولیت مستئنی نیست و همگی در این خودکشی که نه قتل به خاطر فقر دست دارند و مسئولند هرکس که از این درد به خود نپیچد و به فکر چاره آن نباشد از حیطه انسانیت خارج است! باور کنید راست میگویم.
در خبری دیگر روز سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ لیلا رسولی که بدنبال عدم استخدام وی بعد از اتمام دوره بهیاری، در تاریخ هشتم دیماه جاری با مواد شیمیایی اقدام به خودکشی کرده بود، در بیمارستان فوت کرد.
لیلا رسولی با مدرک بالای دیپلم بهیاری مدتها دنبال استخدام بوده است. اما در همدان  وی را استخدام نمی کنند. وی ۳۰ساله اهل همدان و مجرد بود.
خواهر لیلا رسولی، بهیار همدانی که به دلیل کلاهبرداری وزارت بهداشت از وی و بیش از ۲۰ هزار بهیار یکساله‌ی دیگر، اقدام به خودکشی کرد، پس از ۱۷ روز کُما درگذشت.
وزارت بهداشت در یک کلاهبرداری آشکار که به نام استخدام انجام شد، بیش از ۹۰ میلیارد تومان را از ۲۰ هزار نفر برداشت و به جیب مسئولین خود واریز کرد.
پ ن : فقط یک لحظه به موشکی که بیهوده به هوا رفت و نابود شد فکر کنید، تا به میزان دوری حاکمان وطن فروش و خائن به مردم را  از مردم فقیر دریابید.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر