۱۳۹۷ دی ۲۸, جمعه

فرزاد ساکی به دلیل نداشتن پول در بيمارستان گلستان اهواز درگذشت



فرزاد ساکی به دلیل نداشتن پول در بيمارستان گلستان اهواز درگذشت




روز گذشته چهارشنبه ۲۶دی۹۷ يك جوان ۳۲ ساله اهوازی بنام سجاد ساكی از منطقه لشكر شهر اهواز در بيمارستان گلستان اهواز بدليل نداشتن هزینه بستری و امتناع بیمارستان اروند اهواز از پذیرش وی در گذشت.
سجاد ساكی دو هفته گذشته در بيمارستان اروند اهواز عمل جراحی توسط دكتر بحرينی داشته كه در اين عمل جراحی قسمتی از روده او را برداشتند، كل هزينه بيمارستان و دكتر ده ميليون تومان شد و توسط خانواده پرداخت شد و سپس از بيمارستان مرخصی شده است.
اما چند روز پيش حال او به هم می خورد و دوباره به بيمارستان اروند مراجعه می كند.
پذيرش بيمارستان در مقابل بستری درخواست پرداخت دو ميليون تومان از خانواده می كنند.
خانواده ساكی می گويند در حالیکه سجاد در سالن بيمارستان و در مقابل ديد مردم از شدت درد ناله می كرد اما دست اندركاران بيمارستان گلستان اهواز هيچ اعتنائی نكردند و اصرار بر پرداخت هزينه کردند كه در اين هنگام دکتر امین بحرینی فوق تخصص جراحی پیوند اعضا از راه می رسد و به پذيرش میگوید اين شخص بيمار من است،او را بستری كنيد.
اما بعد از رفتن دكتر، پذيرش از بستری سجاد ساكی تا پرداخت مبلغ امتناع كرد.
خانواده می گويند: از پذيرش درخواست كرديم كه او را بستری كنند و در چند ساعت آينده مبلغ پرداخت می شود اما امتناع كردند، مجبور شديم به بيمارستان گلستان مراجعه كنيم در بيمارستان گلستان اهواز بدليل نبود امكانات و تيم متخصص اهميت چندانی به او داده نشد و امروز ۲۶ دی ماه در ساعت يك بعد از ظهر درگذشت.
پدر سجاد ساكی از بيمارستان گلستان اهواز بدليل عدم اعتنا به فرزندش و تزريق آمپول خطاء و همچنين از بيمارستان اروند بدليل بستری نكردن او شكايت كرد.
افزايش تعداد بيماران مبتلا به بيمارهای روده در اثر آلودگی آب شرب و تلاقی سيستم فاضلاب با لوله های آب شرب،روز به روز در اهواز و شهرهای حومه در حال افزايش است.
مسؤليت اين جنايت بعهده نظام حاكم و وزارت بهداشت چپاولگر است.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر