۱۳۹۷ مهر ۲۸, شنبه

افزایش فشار بر زندانیان با كم كردن سهميه نان زندانيان سياسی در زندان رجایی‌شهر کرج




افزایش فشار بر زندانیان با كم كردن سهميه نان زندانيان سياسی در زندان رجایی‌شهر کرج

به دستور ضایی رئیس زندان رجایی‌شهر کرج سهمیه نان زندانیان سیاسی در این زندان کاهش پیدا کرده و شرایط درمانی نیز رو به وخامت گذاشته است.
بنا به گزارش‌های رسیده به ایران آزادی، طی چند روز گذشته جیره نان روزانه زندانیان سیاسی سالن ۱۰ بند ۴ زندان گوهردشت توسط زندان‌بانان کاهش پیدا کرده و زندانیان برای وعده های غذایی با کمبود نان مواجه هستند. این در حالی است كه  هزینه‌های دارو و درمان زندانیان سیاسی را نیز رئیس زندان بعهده نمی‌گیرد و تأمین همه هزینه ها بعهده زندانیان  و خانواده‌هایشان می‌باشد.
عوامل زندان برای اعزام بیمارانی كه بیماریهای سخت دارند، به اشکال مختلف كارشكنی می‌كنند تا به هر ترتیب از اعزام زندانی بیمار به بیمارستان جلوگیری شود.
از طرف دیگر با توجه به شروع فصل سرما، مسئله گرمایش در این سالن حل نیست و ضیایی رئیس زندان رجایی‌شهر شخصا به زندانیان گفته است هیچ وسیله گرمایشی به شما نمی‌دهیم. برخی از زندانیان كه به بیماریهای خاص مبتلا هستند شبها با پوشیدن همه لباسهایی که دارند استراحت می كنند تا گرم شوند.
فروشگاه بند زندانیان سیاسی خالی است و زندانیان نمی توانند حتی با هزینه خودشان مواد غذایی بخرند. با تامین حداقل های غذایی با پول زندانیان سیاسی نیز مخالفت می‌شود.
مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات#

سرنگونی #   اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر