۱۳۹۷ مهر ۶, جمعه

گزیده‌ی اخبار اعتراضی ۲۴ ساعت گذشته پنجشنبه ۵ مهر ۹۷



گزیده‌ی اخبار اعتراضی ۲۴ ساعت گذشته پنجشنبه ۵ مهر ۹۷
اعتراضات در ایران در ۲۴ ساعت گذشته
تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه نهال نشان البرز در مقابل استانداری البرزروز چهار‌شنبه ۴ مهر ۹۷ مالباختگان مؤسسه نهال نشان البرز متعلق به وزارت کشاورزی در اعتراض به کلاهبرداری این مؤسسه و عدم بازگرداندن دارایی‌های خود مقابل استانداری البرز در کرج دست به تجمع زدند.
تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه نهال نشان البرز در مقابل استانداری البرزاعتصاب سراسری کامیونداران با گسترش به شهرهای جدید وارد روز پنجم شداعتصاب سراسری کامیونداران در روز پنجشنبه ۵ مهر ۹۷ با گسترش به شهرهای جدید وارد روز پنجم شد. رانندگان کامیون پایین بودن نرخ کرایه و گرانی لوازم یدکی و لاستیک را دلیل اعتصاب‌ اعلام کرده و گفته‌اند تا رسیدن به خواسته‌هایشان به اعتصاب ادامه خواهند داد.
اعتصاب سراسری کامیونداران با گسترش به شهرهای جدید وارد روز پنجم شدتجمع اعتراضی مشتریان لیزینگ دنیز خودرو در تهرانروز پنجشنبه ۵ مهر ۹۷ مشتریان  شرکت‌ لیزینگ دنیز خودرو در تهران در اعتراض به تحویل ندادن خودروهایشان و وقتی با درب بسته شرکت و ساختمان تخلیه شده آن مواجه شدند دست به تجمع اعتراضی زدند.
تجمع اعتراضی مشتریان لیزینگ دنیز خودرو در تهرانتجمع اعتراضی تاکسی‌داران بوکان در مقابل سازمان تاکسیرانی بوکانروز پنج شنبه ۵ مهر  ۹۷ تاکسی‌داران بوکان در مقابل سازمان تاکسیرانی این شهر در اعتراض به پاسخ نگرفتن در مورد مطالبات خودشان دست به تجمع اعتراضی زدند.
تجمع اعتراضی تاکسی‌داران بوکان در مقابل سازمان تاکسیرانی بوکانتجمع اعتراضی جمعی از کشاورزان زحمتکش زیار اصفهانروز چهارشنبه ۴ مهر۹۷ جمعی از کشاورزان زحمتکش زیار اصفهان در اعتراض به ندادن حقابه مشروع و جاری نکردن آب زاینده رود برای کشت پاییزه دست به تحصن و اعتراض زدند.
تجمع اعتراضی جمعی از کشاورزان زحمتکش زیار اصفهانکارکنان اخراجی دروازه شماره ۱۹ پالایشگاه آبادان را بستندروز پنجشنبه ۵ مهر ۹۷کارکنان اخراج شده بومی پالایشگاه آبادان (فاز ۲)، در اعتراض به اخراج شدن خودشان، تجمع کرده و دروازه شماره ۱۹ این پالایشگاه را بستند.
کارکنان اخراجی دروازه شماره 19 پالایشگاه آبادان را بستند



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر