۱۳۹۷ مهر ۶, جمعه

شروع سال جدید تحصیلی و نسل شورشگر در مدارس و دانشگاهها گفتگو با حسین میرداماد










شروع سال جدید تحصیلی و نسل شورشگر در مدارس و دانشگاهها گفتگو با حسین میرداماد

شروع سال جدید تحصیلی را در شرایطی که قیام سراسری مردم علیه دیکتاتوری مذهبی در نهمین ماه خودش قرار دارد آغازمی کنیم. طبق آمار امسال ۱۳ میلیون دانش آموز وارد مدارس شدند، این درشرایطی است که بدلیل دخالتهای رژیم در منطقه ازیک سو و چپاول و غارت سرمایه های مردم توسط باندها و ارگانهای وابسته به نظام آخوندی از سوی دیگر وضعیت معیشتی مردم درشرایط بدی قرار دارد. براساس آمارهای منتشر شده تعداد هفت میلیون و۴۰۰ هزار دانش آموز بدلیل وضعیت بد اقتصادی وفقر از تحصیل محروم شدند و توانایی رفتن به مدارس را ندارند. در همین رابطه آقای حسین میرداماد طی گفتگویی باشبکه تصویری ایران آزادی به این موضوع پرداخته وبه سئوالات پاسخ میدهد.
حسین میرداماد: برای اینکه رژیم آخوندی از شروع قیام مردم در سال ۹۶ وارد دوران شتابان سرنگونی خودش شد. وقتی مردم در ۱۴۲ شهر شعار سرنگونی این رژیم و مرگ بر خامنه‌ای و مرگ براصل ولایت فقیه دادند و بعد هم در شهرهای مختلف مثل کازرون، خرمشهر، اهواز، برازجان، بازار تهران، کردستان و اصفهان تکرار شد.
بنا بر این بحران در رژیم عمیق شد. خود خامنه‌ای بهش اعتراف کرد و بارها در اعترافات کارگزاران رژیم شنیده‌ایم که میگن «اعتماد مردم به ما کم شده» یعنی چی؟ یعنی مردم اعتمادی به این رژیم ندارند یعنی بالاییها نمیتوانند حکومت کنند و پایینها هم چنین رژیمی رو نمی‌خواهند. حالا این وضعیت در دانشگاهها به دلایل تاریخی که اساسش ضد ارتجاع و دیکتاتوریست ضریب میخورد به همین خاطر می‌بینیم که یک نسل شورشگر در دانشگاهها شکل گرفته که به مجرد اینکه قیام دیماه شکل گرفته به قیام مردم پیوست و قویترین شعارها را علیه رژیم داد.


کلیپ کنفرانس






   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر