۱۳۹۷ شهریور ۳۰, جمعه

بانکهای کره جنوبی از افتتاح حساب برای ایرانیان سرباز می زنند








بانکهای کره جنوبی از افتتاح حساب برای ایرانیان سرباز می زنند

بانكهاي كره جنوبي براي ايرانيان حساب بانكي باز نميكند و بانكهاي كره اعلام كرده اند از ١٩ اكتبر كليه حسابهاي ايرانيان را مسدود مي کنند به ایرانیهای مقیم کره که در بانک حساب دارند گفته شده است  كه موجودي هاي خود را صفر كنند.یک شهروند ایرانی مقیم کره جنوبی از عدم امکان افتتاح حساب در بانک های کره جنوبی خبر داد. به گزارش مقیم، یک ایرانی مقیم کره جنوبی، روند مراجعه به یکی از بانک های کره جنوبی و عدم امکان افتتاح حساب برای ایرانیان را تشریح کرد. پیام این شهروند ایرانی بدین شرح است: امروز دو نفر دانشجو كه جديدا وارد كره شدند به شعبه هانا بانك ايتوان مراجعه كردند كه متاسفانه نتوانستند حساب باز كنند و با من تماس گرفتند من هم به آنها اعلام کردم كه من مي توانم به همراه شما به شعبه هانام دونگ مراجعه كنم. كه ما به اتفاق هم شعبه هانام دونگ رفتیم با ما بسیار با احترام رفتار کردند.پس از ارائه درخواست باز کردن حساب، و ارائه مدارک، تا چشم كارمند بانك به پاسپورت ایرانی دوستان افتاد، گفت که ایرانی ها نمیتونن حساب باز کنن...و بعد از صحبت با رئیس شعبه ما رو ارجاع دادن به شعبه هانا بانک ایتووان دوباره به شعبه ايتوان رفتيم كه كارمند شعبه هم صحبتهاي كارمند هانام دونگ را كرد. بعد من با رئیس شعبه صحبت کردم و گفتم ما از وزارت خارجه و دادگستری پیگیری کردیم كه در جواب گفتن چنين كاري غير ممكن هست .شما یک مدركي كه عدم افتتاح حساب باشد را به ما بدهيد تا به سازمانهاي بالاتر ارائه بديم كه در جواب گفت مي تونيم به شما نامه را نشون بديم ولي نميتونيم تحويل شما بدهيم .نامه رسمی بانک رو نشون داد که بنابر تحریم های ایالات متحده امریکا ایرانی ها نمیتونن حساب باز کنند.بعد از بحث طولانی، قرار شد از بانك مركزي هانا پيگيري كند و بهمون دليل را اعلام كنند.كه حدود نيم ساعت پيش كارمند مربوطه شعبه ايتوان تماس گرفتند گفت كه با هانا بانک مرکزی صحبت شد و قرار بر اين شد كه نتیجه را  در عرض یک هفته به سفارت ایران اعلام كنند طبق اعلام شفاهی هانا بانك  کره جنوبی به برخی هموطنان از ١٩ اكتبر كليه حسابهاي ايرانيان را مسدود مي کنند به ایرانیهای مقیم کره که در بانک حساب دارند گفته شده است  كه موجودي هاي خود را صفر كنند.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر