۱۳۹۷ بهمن ۱۸, پنجشنبه

حمله گارد زندان گوهردشت کرج به زندانیان سیاسی اهل سنت در سالن ۲۱ بند ۷



حمله گارد زندان گوهردشت کرج  به زندانیان سیاسی اهل سنت در سالن ۲۱ بند ۷



حمله گارد زندان گوهردشت کرج  به زندانیان سیاسی اهل سنت در سالن ۲۱ بند ۷سحرگاه روز چهارشنبه ۱۷بهمن ماه گارد ضدشورش به همراه عوامل و مسئولین زندان، مجهز به تمام ادوات ضدشورش و گاز اشک آور برای دومین بار برای اعزام اجباری زندانی  عقیدتی – سیاسی اهل سنت توحید قریشی  به دادگاه، به داخل سالن ۲۱ بند ۷ زندان گوهردشت کرج حمله ور شدند. اما با مقاومت و حمایت زندانیان اهل سنت مواجه شدند. توحید قریشی نیز از رفتن به دادگاه امتناع کرد.
نیروهای گارد با باتوم و گاز اشک آور وارد عمل شده و زندانیان بی گناه را مورد ضرب و جرح قرار داده و دست و پای تعدادی از زندانیان را وحشیانه شکستند.
به گزارش رسیده در میان مجروحین حال توحید قریشی و حمزه درویش از همه وخیم تر می باشد. دژخیمان زندان به جای رسیدگیهای پزشکی به مجروحین، زندانیان  را در حالی که خون آلود و دست و پایشان شکسته بود به سلول انفرادی بردند که وضعیت بسیار نگران کننده‌ای دارند و از هیچیک از این زندانیان خبری در دست نیست.
بیم آن می‌رود که در سکوت رسانه‌ای اخبار زندانیان سیاسی اهل سنت جان و امنیت آنها شدیدا در معرض خطر قرار گیرد.
یادآوری می شود که روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه، مسئولان و گارد زندان گوهردشت با فشار و تهدید خواهان حضور سیدتوحید قریشی در دادگاه شدند. اما ناکام ماندند.
سید توحید قریشی در روز ۱۷ مرداد ماه ۹۷ در حالیکه تنها ۱۱ ماه به پایان دوره ۵ ساله محکومیتش باقی مانده بود، به اتهام واهی تبلیغ علیه نظام جهت بازجویی به بند ۲۰۹ بازداشتگاه اوین منتقل شد. بعد از ۵ ماه انفرادی و انواع آزار و اذیتهای جسمی و روحی فراوان به زور و طی یک پرونده سازی، اتهامات اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی از طریق هواداری از گروههای مخالف نظام و فعالیت تبلیغی علیه نظام به وی تحمیل شد.
درگیری خونین زندانیان اهل سنت در زندان گوهردشت + اسامی زندانیان مجروح در سلول انفرادی
خبرهای تکمیلی از یورش وحشیانه روز چهارشنبه ۱۷ بهمن نیروی گارد ضد شورش به زندانیان اهل سنت در بند ۷ زندان رجایی شهر حاکی است که صدها تن از مأموران ضد شورش در این حمله شرکت داشتند.
در آغاز یورش به سالن بند، یک سری با کلاهخود و سپر و باتوم و اسپری فلفل وارد شدند و به ضرب و شتم زندانیان پرداختند، سپس سری دوم با تفنگهای مخصوص شلیک گاز اشک آور وارد بند شده و به پرتاب گازاشک آور میان زندانیان پرداختند. در این یورش وحشیانه تمامی مسئولین زندان اعم از بازرسی و حفاظت و معاونین زندان، گارد ضدشورش را همراهی می کردند.
مأموران گارد، ۷ تن از زندانیان را در حالی که زخمی و خون آلود بودند و دست و پاهایشان شکسته بود، با دست بند و پابند در سلولهای سرد و تاریک انفرادی که هیچ موکت و پتوی ندارد، انداخته اند .
اسامی زندانیانی که در حال حاضر  در سلول انفرادی بسر می برند  عبارتند از :
حمزه درویش
توحید قریشی
مریوان کرکوی
جمال قادری
فرهاد سلیمی
نامق دلدل
تیمور نادری زاده


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  
مطالب ما را در وبلاک انجمن نجات ایران  

ودر توئیتر @bahareazady دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر