۱۳۹۷ شهریور ۱۸, یکشنبه

اخبار وانعکاسات حمله جنایتکارانه رژیم ضد بشری به مقرات حزب دموکرات ایران



اخبار وانعکاسات حمله جنایتکارانه رژیم ضد بشری به مقرات حزب دموکرات ایران 



دستکم ۱۲ نفر در حمله علیه مقرات اپوزیسیون کرد ایرانی در عراق کشته شدند

سایت سی ان ان(انگلیسی) ۱۷/۶/۹۷ : « سی ان ان - مقامات حزب بلافاصله ایران را بخاطر این حمله مقصر دانسته و گفتند، دست کم ۱۲ نفر کشته و ۵۰ نفر دیگر رو شنبه زمانی که موشکها پایگاه حزب کردی اپوزیسیون را در شمال عراق درهم کوبیدند کشته شدند. این حزب در بیانیه ای گفت سه کودک و سه زن در میان کشته شدگان این حمله به مقرات حزب دموکرات کردستان ایران یا پ.دی.کی.آی PDKIوجود دارند. این حمله در کویسنجق شهری در ۶۵ کیلومتیر ( ۴۰مایلی) شرق اربیل در منطقه نیمه خودمختار شمال عراق و ۳۰۰کیلومتری( ۱۸۶ مایلی) شمال بغداد پایتخت روی داد».


حمله موشکی جمهوری اسلامی به مقر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان

سایت کردستان و کورد ۱۷/۶/۹۷ : «ساعت ١٠.٤٥ دقیقه امروز شنبه تاریخ ٨ ماه سپتامبرمقر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان در میانه جلسه پلونوم کمیته مرکزی مورد هجوم حمله موشکی و هوایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

به اطلاع عموم میرساند که در طول این حمله و در پی آن هواپیماهای بی سرنشین ایرانی در فراز شهر کویه درحال پرواز مشاهده . شده اند.

در پی این حمله قلعه دمکرات مورد هجوم چندین موشک قرار گرفته که منجر به شهید و زخمی شدن شماری از اعضای احزب دمکرات کردستان شده . در اطلاعیه های بعدی اخبار بیشتری در باره ااین حمله و جزئیات آن منتشر خواهد شد دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان نیمروز شنبه ٨ سپتامبر ٢٠١٨ ١٧ شهریور ١٣٩٧».


اطلاعیه فرماندهی نیروی پیشمرگه کوردستان

سایت کردستان مدیا ۱۷/۶/۹۷ : « کوردستان میدیا: در رابطه با تازه ترین جنایت رژیم تروریستی اسلامی ایران نسبت به ملت کورد، فرماندهی نیروی پیشمرگه کوردستان اطلاعیه ای منتشر نمود. متن اطلاعیه بدین شرح است:

اطلاعیه فرماندهی نیروی پیشمرگه کوردستان

صبح امروز شنبه، مورخه هفدهم شهریورماه ١٣٩٧ خورشیدی، ساعت ١٠:٣٠ دقیقه؛ رژیم تروریستی اسلامی ایران از طریق هواپیماهای جنگی و موشک‌ باران مقرهای حزب دمکرات را به شدت مورد هدف راکت‌‌های خود قرار داد. این اقدام تروریستی رژیم اسلامی ایران، پایمال کردن حاکمیت خاک اقلیم کردستان است. از افکارعمومی خواستاریم این اقدامات متجاوزانه رژیم ضد مردمی اسلامی ایران محکوم نمایند. متاسفانه در این اقدام تروریستی، ٢ تن از پیشمرگه ‌‌های حزب دمکرات به کاروان شهیدان پیویسته و ٣ تن دیگر مجروح شده اند. متعاقبا جزئیات مربوط به این خبر را اطلاع رسانی خواهیم کرد. فرماندهی نیروی پیشمرگه کوردستان».

انفجار جلسه محرمانه سران حزب دموکرات با 5 موشک نقطه زن ایران + فیلم و عکس

رسانه های رژیم ۱۷/۶/۹۷ : « رکنا: سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از بلند پایه ترین رهبران حزب دموکراتکردستانایران در حمله موشکی امروز سپاه به مقر این گروه در کردستان عراق کشته شدند.

برخی منابع رسانه ای اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که مقر گرهک تروریستی و تجزیه‌طلب موسوم به حزب دموکرات کردستان (ایران) در عمق خاک اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته است. بنابراین گزارش‌ها این حملات در ساعت ۱۰:۵۰ صبح روز شنبه صورت گرفته‌ است. همچنین گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این حملات همزمان با برگزاری پلنوم اینگروهکتجزیه‌طلب در مقر آن در کوی سنجر انجام شده‌اند. گزارشات اولیه حکایت از هلاکت ۱۱ تن از اعضای این گروهک و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر دارد که مصطفی هجری رهبر این گروهک و خالد عزیزی دبیرکل سابق آن در میان مجروحان هستند.

همچنین در این گزارشات آمده است که سهیلا قادری و هاشم عزیزی از رهبران بلند پایه این گروهک تروریستی جزو کشته شدگان هستند.گفتنی است این گروهک تروریستی در ماه‌های اخیر مبادرت به انجام برخی حملات تروریستی در ایران کرده و موجب شهادت شماری از هموطنان عزیزمان شده بود».

پیام بارزانی در خصوص حمله موشکی سپاه به مراکز حزب دمکرات کوردستان


سایت باس نیوز(بارزانی) ۱۷/۶/۹۷ : « مسعود بارزانی در مورد حمله موشکی سپاه پاسداران به مراکز حزب دموکرات در کوی سنجاق پیامی منتشر نمود.متن پیام بدین صورت است: به نام خداوند بخشنده و مهربان

به خاطر حمله موشکی و بمباران مراکز حزب دمکرات کوردستان در کویسنجق توسط جمهوری اسلامی ایران نگران و متاسف شدم به خصوص که این حمله خسارات جانی و مادی زیادی را نیز در پی داشته است. این حمله موشکی را محکوم می کنیم و ضمن ابراز همدردی و تسلیت برای خانواده شهدا آرزوی بهبودی هر چه سریعتر را برای زخمی ها دارم.

بارزانی در بخش دیگری از پیام خود گفت از تمامی طرفهای درگیر می خواهیم تا اقلیم کوردستان را به میدانی برای رقابت بین خود تبدیل نکنند. وی در ادامه افزود لازم به یادآوریست که به همه طرفهای ذیربط اعلام کنیم که مشکل کردها با بکارگیری خشونت، درگیری و کشتن و قتل و عام حل نخواهد شد بلکه استفاده از راههای صلح آمیز بهترین راه حل برای حل مشکلات است».

یازده نفر در بمباران مقر حزب دموکرات کردستان کشته شدند


سایت رادیو فرانسه(فارسی) ۱۷/۶/۹۷ : « صحنه بمباران یکی از شهرهای کردستان عراق نسیم آنلاین به گزارش خبرگزاری فرانسه، یازده نفر از اعضای حزب دموکرات کردستان ایران در نتیجه بمباران مقر این حزب در کردستان عراق کشته شدند. خبرگزاری فرانسه افزوده است که در نتیجه این بمباران که توسط موشک های کاتویوشا صورت گرفته سی نفر دیگر نیز زخمی شدند. کامران عباس، مدیر بیمارستان شهر کویسنجق در کردستان عراق گفته است که دبیر کل فعلی و همچنین دبیر کل سابق حزب دموکرات کردستان ایران از جمله زخمی شدگان این بمباران بوده اند.

با این حال، شاهو حسینی، سخنگوی حزب دموکرات کردستان ایران، در خارج از کشور در گفتگو با بخش فارسی رادیو بین المللی فرانسه گفته است که مقر بمباران شده متعلق به حزب دموکرات کردستان (حدک) بوده (و نه حزب دموکرات کردستان ایران چنانکه در گزارش خبرگزاری فرانسه آمده است). او تصریح کرده است که با ملاحظه قدرت تخریب انفجارها، این بمباران توسط جمهوری اسلامی ایران و به وسیله موشک های هدف زن زلزال صورت گرفته است. شاهو حسینی از اظهار نظر در مورد شمار دقیق تلفات این حمله خودداری کرده است. او تصریح نموده که بر خلاف گزارش های منتشر شده، در زمان این حمله نه کنگره، بلکه پلنوم کمیته مرکزی این حزب جریان داشته است».


توپباران مناطق مرزی سیدکان از سوی سپاه پاسداران همچنان ادامه دارد

سایت باس نیوز(بارزانی) ۱۷/۶/۹۷ : « بار دیگر توپخانه های سپاه پاسداران ایران، مناطق مرزی سیدکان را توپباران میکنند، به همین دلیل نیز تعداد زیادی از دامداران و کشاورزان منطقه خانه و کاشانه خود را ترک کرده اند. احسان چلبی رئیس اداری سیدکان به (باسنیوز) گفت: “صبح امروز شنبه هفدهم شهریور ماه، بار دیگر توپخانه های سپاه پاسدران ایران، مناطق بربزین و مناطق کوهستان سیدکان را توپباران کرده اند”.وی گفت: “هیئتی تعیین کرده ایم تا خسارات شهروندان را مشخص کند، از سازمان های بین المللی نیز درخواست داریم لوازم ابتدایی سکونت را برای افرادی که بر اثر این توپباران ها بی خانمان شده اند تامین کنند”».

مصطفی مولودی دبیركل حزب دمركرات و ایران و خالد عزیزی دبیر كل سابق

درحمله امروز به پایگاه حزب در كویا مجروح شده اند

توییتر روداو کردستان ۱۷/۶/۹۷ : «

-توییتر روداو کردستان - مصطفی مولودی دبیرکل حزب دمکرات كردستان و خالد عزیزی دبیر کل سابق درحمله امروز به پایگاه حزب در کویا مجروح شده اند حزب دمکرات گفت که رهبران حزب در جلسه ای سطح بالا شرکت داشتند در زمانی که مقر آنها تحت شلیک گلولههای ایران قرار گفت».





حمله به حزب دموکرات،پاسخ به اقداماتشان در مریوان واشنویه بود

خبرگزاری ایرنا(رژیم) ۱۷/۶/۹۷ : « ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران، در گفت و گو با خبرنگار ایرناپلاس درباره حمله موشکی به دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان می گوید: تاکنون هیچ خبر رسمی و موثقی از طرف حکومت اقلیم و جمهوری اسلامی به من نرسیده است و تمام اطلاعات من از رسانه هاست. وی در این باره می افزاید: این اتفاق واکنش به اقداماتی است که داخل ایران انجام شد. دولت ایران نیز قبلا ابلاغ کرده بود که به اقدامات حزب دموکرات واکنش نشان خواهیم داد. نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران تأکید کرد: حزب دموکرات اخیرا در منطقه مریوان و اشنویه اقداماتی انجام داده است. ساعتی قبل، اخباری مبنی بر حمله موشکی به مقر سیاسی حزب دموکرات کردستان در این منطقه منتشر شد. گفته می شود برخی سران حزب منحله دموکرات کردستان در این حمله کشته شده اند».

رسانهای کردی می گویند ۹ نفر در یک حمله در شمال عراق کشته شدند

خبرگزاری آسوشیتدپرس ۱۷/۶/۹۷ : « بغداد ـ خبرگزاری آسوشیتدپرس ـ رسانه های کردی گزارش کردند حمله ای روز شنبه بر روی پایگاه حزب دموکرات کردستان در عراق دست کم ۹ کشته و بیش از ۳۰ مجروح برجای گذاشت مقامات بلافاصله ایران با بخاطر این حمله سرزنش کردند. رسانه های ایرانی بلافاصله این حمله به کویاKoya را که در ۳۰۰ کیلومتری( ۱۸۵مایلی) شمال بغداد است را تایید نکردند. روداوخبرگزاری ماهواره ای فیلمی را پخش کرد که دودی را که از پایگاه کویاKoya بلند شده بود را نشان می داد.  به گزارش روداو دبیرکل این گروه جدایی طلب مصطفی مولودی و جانشین او خالد عزیزی دراین حمله مجروح شدند».

جنگنده‌های ایران مقر حزب دمکرات کردستان را در عراق به شدت بمباران کردند

سایت العربیه(فارسی) ۱۷/۶/۹۷ : « گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که امروز شنبه 8 سپتامبر، مقر حزب دمکرات کردستان به دبیرکلی مصطفی مولودی در منطقه کویسنجق اقلیم کردستان عراق به شدت توسط جنگنده‌های ایرانی بمباران شد.

بنا بر گزارش‌های رسیده به العربیه.نت، بمباران همزمان با تشکیل جلسه کمیته مرکزی حزب صورت گرفت. گزارش‌های اولیه حکایت از زخمی شدن شماری از رهبران حزب دمکرات کردستان دارد. برخی گزارش‌ها نیز از کشته شدن تعدادی از نیروهای حزب در این بمباران خبر دادند. در ماه‌های اخیر، چند بار مواضعی متعلق به دو حزب دمکرات کردستان و دمکرات کردستان ایران توسط نیروهای نظامی ایران، هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفته بود».


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات# 
 سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر