۱۳۹۷ مرداد ۲۳, سه‌شنبه

فرماندهان ارتش در دروغ گویی در حال پیشی گرفتن از سپاه پاسداران




فرماندهان ارتش در دروغ گویی در حال پیشی گرفتن از سپاه پاسداران




به گزارش ایران بریفینگ از پورتال خبری آجا ؛ امیر فرهاد آریانفر بااشاره به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: امروز نیروهای مسلح کشور تحت رهبری مقام عظمای ولایت در اوج اتحاد، همدلی و همبستگی قرار دارند.
وی ادامه داد: دشمنان تاکتیک جنگ روانی و جنگ اقتصادی را در محور کار قرار داده اند، اما توانایی مقابله با نیروهای مسلح ایران را ندارند، چراکه از نظر تجهیزات نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده ایم و از نظر کیفیت نیروی انسانی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با تاکید بر اقتدار نیروهای مسلح، تصریح کرد: می دانیم که دشمن حتی جسارت و جرات نگاه کردن به مرزهای ایران را هم ندارد، چه برسد به اینکه بخواهد تهدیدات نظامی خود را عملی کند.
وی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح کشور از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار هستند، اضافه کرد: مادشمنان خود را عددی محسوب نمی کنیم که بخواهند تهدیدی برای ما باشند.
وی همچینن با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مدیریت بحران های منطقه را دارد، خاطرنشان کرد: در بحث سوریه و عراق ما این موضوع را به اثبات رساندیم در حالی که تمام کشورهای دنیا از مدیریت آن عاجز بودند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در کرمانشاه در حالی از امنیت در مرزهای ایران سخن می گوید که سه روز پیش شنبه ۲۰ مرداد سپاه پاسداران خبر از درگیری مسلحانه در مرزهای آذربایجان غربی با تیم مسلحی که قصد نفوذ به ایران را داشته است داد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید‌الشهدا نوشته است که این تیم مسلح با مهمات و تجهیزات از منطقه مرزی اشنویه قصد نفوذ به کشور را داشته‌‌است که طی عملیاتی مسلحانه حداقل ۱۰ نفر از اعضای این تیم کشته شدند.
از سوی دیگر حزب دموکرات کردستان ایران از درگیری پنج ساعته نیروهای پیش‌مرگه کُرد و نیروهای سپاه پاسداران و کشته شدن ۱۲ نفر از سپاهیان خبر داد.
قرارگاه حمزه سید‌الشهدا درگیری با این نیروهای کُرد را «تیم وابسته به سرویس‌های بیگانه» خوانده است که «قصد ایجاد ناامنی و اقدامات خرابکارانه» داشته‌اند.


#قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر