۱۳۹۶ آبان ۲۷, شنبه

..پرویز خزایی: وضعیت الان سپاه در لیست تروریستی






پرویز خزایی: وضعیت الان سپاه در لیست تروریستی


چند قلم صورتحساب:
تروریست ها این روزها با حربه ها و ابزارهای مختلف شناخته میشوند:
–    تروریست با منفجر کردن خودروها و کشتن انسانهای بیگناه با بمب دست ساز
–    تروریست با تکه پاره کردن شهروندان بی سلاح و بی دفاع، با چاقو و کاتر
–    تروریست با وانت بار و کامیون برای له کردن مردم در خیابان ….
–    تروریست با کلاشنیکف وبی کی سی و بمب ضد نفر بر و تانک و با آر پی جی
–    و حالا تروریست با همه وسایل مذکور در فوق، بعلاوه موشک های جوروواجور از جنوب لبنان، از سوریه، از عراق و از یمن….، بعلاوه حزب الله لبنان، بعلاوه لشکر فاطمیون افغانستان، بعلاوه لشکر زینبیون پاکستان و بعلاوه عصایب الحق و حشد الشعبی عراق، بعلاوه انصارالله حوثی در یمن، ایضا با همکاری و تامین اسلحه برای طالبان و القاعده در شرق ایران و الشباب و بوکوحرام و بقیه حرام لقمه ها در شمال افریقا و حتی کمک به جنبش تروریستی ”السیاف“ در فیلیپین و آسیای دور، و ایضا با گروه های حزب الله در امریکای لاتین بویژه در ونزوئلا… جمع کل: سپاه پاسداران خلیفه مستقر در تهران
فعلا نتیجه این چرتکه مختصر و صریح در منطقه، (برو بالا! در کل جهان هستی)، را داشته باشید تا برویم سراغ یک موضوع دیگر:
همانطور که در نوشته قبلی گفتم، سیاست جدید دولت آمریکا در مقابل خلافت مستقر در ایران و خامنه ای، خلیفه التهرانی، دو جنبه داشت:
الف. درخواست تقویت همه جوانبه یا انحلال برجام که ترامپ به کنگره ارجاع داده که شصت روز مهلت رسیدگی دارد
ب. مقابله با تروریسم و دست اندازی و اشغال کشورهای منطقه که تمام داروندار ایران را صرف استقرار استبداد نکبت بار دینی تحت نام اسلام در منطقه و جهان کرده است، (در راستای اصل ۱۱ قانون اساسی ولایت مطلقه فقیه)، که البته از قماش پنبه دانه در خواب دیدن آقا شتره!. در همین راستا بود که بلافاصله بعد از اعلام سیاست جدید آمریکا وزارت خزانه داری آمریکا، بدستور رییس جمهور این کشور، سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد.
جالب و باحال این بود که رسانه های جهت دار بین المللی، و همچنین رسانه های عمده فارسی زبان خارج مانند بی‌بی‌سی، خبرها و تفاسیر خود را کوک برجام کرده و مثل روضه خوانهای پنج تومانی فریاد وااسلاما و وابرجامای آنها سر به فلک برداشته است. آنها بسیار بسیار کمتر به سپاه، یعنی اس اس خلافت اسلامی خمینی-خامنه ای، پرداخته اند. چرا؟ سوال دارید! از خودشان دلیل این خفه خون گیری را جویا شوید، ما پاسخ دقیق خود را داریم. اینان، تازه کم بدخیم ترینشان، نمیخواهند رژیم برنجد و مسأله سفرهای روزنامه نگاران و ویزاهای خبرنگارانشان زیر سوال برود.
بدخیم هایشان هم که جای خود را در لابی های رژیم دارند و بخشی از عمال گذشته و حال ولایت، و یا از جماعت توده ای – اکثریتی و دیگر قمه کشان جبهه ولایت بوده و هستند.
آری، اینها موضوع اصلی را بالا نمی آورند که ای بابا! این بار کل سپاه پاسداران، بازوی نظامی، مالی، تجاری، صنعتی، و اطلاعاتی امنیتی درنده خوی رژیم جهل و جنایات و فساد مطلقه یکراست در لیست تروریستی رفته است، آنها از این هم جلوتر رفته و برای دلداری دادن به مقام معظم ولایت میگویند: نه بابا این لیست تروریستی نیست. انشاألله گربه است. اما حالا اصل قضیه چیست:
لیست های تروریستی آمریکا را میشود به سه دسته تقسیم کرد:
نخست: لیستی است که فقط شامل کشورها میشد و سابقه آن به چند دهه پیش بر میگردد. در این لیست چند کشور ازجمله ایران و کره شمالی قرار داشتند. بعدها، بدلیل توافق اتمی نیم بندی که با کره شمالی بسته شد، حکومت وقت ایالات متحده این کشور را از لیست بیرون آورد. نتیجه سحر این توافق را هم که برادرکوچکه خامنه ای، حاج آقا زاده کیم سون اون، دارد هر روز در افق آسمان نشان میدهد!
دوم: لیست معروف به FTO، لیست سازمانهای تروریستی خارجی. این لیست براساس قانونی شکل گرفت که در سال ۱۹۹۶ در کنگره آمریکا به تصویب رسید. مسئول این لیست وزارتخارجه آمریکاست و شامل افراد نمیشود. برای گذاشتن یک سازمان در این لیست، وزارتخارجه نیاز به یک پروسدور و پرونده سازی مجزا دارد. این همان لیستی است که سازمان مجاهدین در سال ۱۹۹۷، در چارچوب معامله و مماشات با رژیم ایران، در آن گذاشته شد و در سالهای بعد دادگاههای متعدد بر بی مورد بودن آن رای دادند و بالاخره در سال ۲۰۱۲ از آن خارج شد.
سوم- لیستی است که به آن میگویند SDGT- تروریستهای جهانی که بطور ویژه نامگذاری شده اند-، این لیست در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۱، پس از فاجعه تروریستی ۱۱ سپتامر، با فرمان اجرایی ۱۳۲۲۴پرزیدنت بوش پسر، تشکیل شد. هدف از این لیست، که عواقب سنگین تری از لیست دومی دارد، این بود که بوروکراسی دست و پا گیرFTO را نداشته باشد. یکی ازمزایای این لیست آن بود که فقط به نامگذاری یک کشور و یا یک دولت و یا یک سازمان محدود نمیشود و می تواند موسسات، بنیادها، شرکت ها و از همه مهمتر افراد را نیز شامل شود.
وزیر خزانه داری آمریکا، در ۱۳ اکتبر گذشته، یعنی بلافاصله بعد از اعلام سیاست جدید دولت آمریکا، سپاه پاسداران را در این لیست یعنی SDGT قرار داد.
علاوه بر اینها، و قبل از اعلام سیاست جدید دولت آمریکا، هر دو مجلس آمریکا لایحه ای را در باره تشدید تحریمها علیه رژیم آخوندی، با اکثریت قریب به اتفاق به تصویب رساند، و در دوم اوت گذشته به امضای رییس جمهور رسید و تبدیل به قانون شد. این قانون، که ”کاتسا“ نام گرفته است، تحریمهای بیشتری را علیه رژیم آخوندی و بویژه سپاه پاسداران بخاطر نقض حقوق بشر، پروژه های موشکی و صدور تروریسم و بنیادگرایی به منطقه اعمال میکند. ابعاد این تحریمها بحدی است که خود رژیم به آن میگوید مادر تحریمها.
 
بر اساس همین قانون بود که وزیر خزانه داری، در روز ۳۱ اکتبر، ۴۱ نهاد و موسسه را در لیست تحریم قرار داد و اعلام کرد افراد و موجودیتهای بیشتری تحت تحریم قرار خواهند گرفت.
اما هر کس که در این سالها تحولات را دنبال کرده باشد، چه هموطنان آگاه، (نه مغرضین نا آگاه که فقط زبان ایرانی تکلم میکنند)، و چه شخصیتهای سیاسی و چه دولت ها و رسانه ها، میدانند که بدون کار پیگیر و شبانه روزی مقاومت این لیست گذاریها و تحریمها هرگز محقق نمیشد:
از امضا و انعقاد طرح صلح در جنگ هشت ساله کشورسوز، تا شکست دادن ادامه اولین جنگ منطقه ای خمینی برای استقرار اولین دولت اتحاد جماهیر اسلامی در عراق، تا افشای نام و نشان بسیاری از مزدوران حقوق بگیر غیر ایرانی رژیم در سراسر منطقه بویژه عراق و سوریه، تا افشای یکصد پروژه اتمی فاشیسم دینی، بخصوص افشای دوسایت عمده نطنز و اراک در سال ۲۰۰۲ میلادی، طی یک کنفرانس بزرگ مطبوعاتی در واشنگتن،که مانند توپ در جهان صدا کرد. بنحوی که وزیر خارجه، سخنگوی آن وزارتخانه، معاون رییس جمهور، شخص رییس جمهور و مشاور امنیت ملی وی و بسیاری دیگر از مقامات دولت وقت آمریکا، یکی بعد از دیگری گفتند ما سالها غافل بودیم و سرانجام اپوزیسیون ایران چشم ما را باز کرد. (رجوع شود به روزنامه نیویورک تایمز و تلویزیون سی ان ان و سایر رسانه های مهم جهان در آن روزها).
باری، از آن زمان هم، همین مقاومت، در ده ها کنفرانس مطبوعاتی و هزاران سند منتشر شده درباره ریاکاری و پنهانکاری رژیم و کشف سایت های جدید خبر داده، و بسیار بسیار سازمان و نهاد و فرد و گروه و شرکت پوششی سپاه را افشا کرده است. این کارزار پیگیر هنوز هم مرتبا ادامه دارد. از جدیدترینشان، میتوان به آخرین افشاگریها و اسناد منتشر شده توسط نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن اشاره کرد.
حالا اگر لابی های بانام و نشان یا بی نام و نشان، با جیره مواجب یا بی جیره مواجب، سعی در لاپوشانی و تحریف و تخفیف این کارزار بس تعیین کننده و سرفصلی در منطقه و جهان امروز میکنند، بجان خودشان قسم که هیچ تغییری در اصل ماجرا نمیدهد.
یک عده ای هم در این میان در مسجد جمکران قم، و یا شعبه مسجد جمکران در لندن و پاریس و برلین، میروند و به بارگاه ”مقدس مقام معظم ولایت“، دخیل می بندند و برای سلامت ایشان شله زرد و سمنو خیرات میکنند که با دعاهای معظم له شر جنگ داخلی و تجزیه از ایران دور شود. انگاری ایران سر فراز ما و میهن اهورایی ما و سرزمین باستانی و پاسارگاد نشان ماهندوانه است که قاچ قاچ شود!!. و ایضا هی ”و اما پاکستان“ گویان زهر در ماندگی و حاشیه رفتگی و شرم از گذشته خود را در محافل سه چهار نفره!، می افشانند. بعضی شان دیگر خیلی با حال اند، بدون اینکه یک کلمه در باره این همه خطر و مصیبت و جنگ خامنه ای ساخته، در منطقه و بسیاری بلاد دیگر، که تمام داروندار ایران را بر باد داده، بگویند و حتی یک پونز به این رژیم متجاوز شرخر و جنگ نشان و موشک پران بزنند، طوری از مقاومت طلبکاری میکنند که انگاری ما هستیم که به عراق و سوریه و یمن لشگر کشی کرده ایم و لبنان را با حزب الشیطان به گروگان گرفته و به ریاض موشک زده ایم واین ماییم که باید ‍پاسخگو باشیم نه این رژیم ایران برباد ده و جنگ افروز و متجاوز. نشخوار جملات دوران جنگ سرد و چپول نشانشان هم از همه با حال تر!
و حالا بگذارید به صراحت به جهان بگوییم: آهای ای جهان خان! شما قبلا بخاطر نزدیکی به رژیم آخوندها و در چارچوب سیاست مماشات، تنها مقاومت جدی و سازمان یافته را زیر فشار و در لیست ظلم و جفا گذاشتید، همین باعث شد که فاشیسم دینی خمینی و تخم و ترکه ها واذناب و مشتقاتش، مثل فرزندان و برادرانش حزب الله و حوثی و حشدالشعبی و پسرعموهایش مثل داعش و القاعده و طالبان، منطقه را به جنگ و سراسرجهان شما و ما را به ترور و کشتار بکشانند و فراتر از آن به پشت در خانه های خودتان در همین غرب برسند. اگر واقعا میخواهید این ریل و روند را تصحیح کنید هیچ نیازی نیست که به داخل ایران حمله نظامی بکنید. بجای آن دو کار اساسی را – که الان باید گفت دیگر ناچار به آن هستید-، انجام دهید:
نخست اینکه از سربازان اس اس ایرانی زبان و عربی زبان خامنه ای، خلیفه التهرانی، و مزدبگیران نظامی داخلی و خارجی و غیر ایرانیش در منطقه خلع ید کنید، پاسداران و شبه نظامیان مزدورانشان را از عراق و سوریه و … اخراج کنید.
دوم، به مردم ایران شر نرسانید و مقاومت آنها برای سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار دمکراسی در ایران را به رسمیت بشناسید. و ابولفه الان هیچ چاره دیگری در تقدیرتان نیست.
یادتان هست که آنقدر با برادر آدولف هیتلر و پسرعمو موسیلنی و عمو هیروهیتو مماشات کردید و امتیاز دادید، شل آمدید، تا حتی تا پای دادن چکسلواکی اروپا، و اتیوپی افریقا و منچوری چین، به آنها، تا یک روز که دیگر بسیار دیر شده بود، راست و چپ این بلوک و آن بلوکتان، کاپیتالیست و کمونیست تان، مجبور به اتحاد در پرهزینه و کشتار و مخوفترین جنگ تاریخ بشریت شدید. هنوز جمله توافق مماشات آمیز نویل چمبرلن تان با هیتلر – ”صلح برای همه زمانها“، (بخوانید قرارداد برجام برای مهارخلیفه فقیه)، در فضای رسانه ها بود که ”رهبر”نازیست ها و راسیست های جهان (بر وزن ”رهبر مسملین جهان“)، لهستان را اشغال کرد…..
آری آهای جهانیان، شما همین دو کار را بکنید بقیه اش با خود ملت ایران و مقاومت سرفرازشان. خوب بدانید که اگر در این سه دهه به این اندازه، در اوج غفلت نویل چمبرلن و جک استرا وار، مماشات نمیکردید، و طرف رژیم و دو خلیفه مستقر در خاک پاک ایران را نگرفته و به جیب گشاد ردای آنها امتیاز سرازیر نمیکردید، تا الان این آخوندهای قرون وسطایی هفت کفن پوسانده بودند….
یک سخن هم با واکنشگران نشخوارگر، با پز ضد امپریالیستی و ضد آمریکایی. مشکل شما این است که نمیخواهی- یا نمی توانی!- قبول و اعلام کنی که همانند دیروز که نازیسم و فاشیسم دشمن شماره یک بشریت بود و همه شرق و غرب عالم برای جراحی تاریخی آن غده که باعث کشتن ۶۰ میلیون از مردمان جهان شد، متحد شدند- اکنون نیز یک تومور جدید به جان بشریت افتاده است که ریشه آن در زیر عبای خمینی-خامنه ای است.
اما این را هم بگویم که کشور ما و ملت ما یک فرق اساسی با آنها دارد. آنروز سرشار بود از خوشحالی مردمان تحت ستم کشورهای اشغالگر- که موسوم به محور بودند، یعنی آلمان و ایتالیا و ژاپن، که چون یک مقاومت سراسری و سازمان یافته از خودشان نداشتند (به جز گروه کوچک رزهای سفید که فدا و شهادت را به اوج رساندند و یا پارتیزانهای ایتالیا در اواخر جنگ)، بناچار، آرزوی یک جنگ تمام عیار با نازیسم و فاشیسم مستقر در آلمان و ایتالیا و ژاپن- یعنی در داخل خاک کشورشان میکردند، مخصوصا بعد از اشغال منچوری و استالینگراد و حمله هوایی به پرل هاربر، و حالا درست برعکس، این ملت بزرگ ایران و مقاومت بزرگ سازمانیافته اش- فریاد میزنند ای عالم بزرگ از چپ و راست و یمین و یسار! با این خلیفه فاشیست جدید بیش از این مماشات نکنید – مقاومت و مردم این تمدن باستانی را اول بفهمید و برسمیت بشناسید و بگذارید که این ملت بزرگ و مبارز تاریخی، خودش این تومور ایران و عالمسوز را جراحی کند. در یک کلام آدم فهم: نه به حمله نظامی به داخل کشورمان!
حالا ای واکنشگران قبول دارید که مشکل شما در جای دیگریست و شما در طرف درست این جبهه جدید جهانی قرار ندارید؟! و ابولفه اوفتایتیته اوور، هالیتونی ( به ابولفضل قسم افتادید طرف دیگر، حالی تان نیست)!!
          در توئیتر با نام @ bahareazady  مطالب مارا  دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر