۱۳۹۷ بهمن ۶, شنبه

صالحی رئیس آژانس انرژی اتمی رژیم : با اطلاع خامنه ای برجام براساس دروغ شکل گرفته بود.



صالحی رئیس آژانس انرژی اتمی رژیم : با اطلاع خامنه ای برجام براساس دروغ شکل گرفته بود.


رجام براساس دروغ شکل گرفته بود؛ این افشاگری جدید اپوزیسیون ایران علیه برنامه اتمی نظام ولایت فقیه نیست؛ این اعترافی‌ست که رئیس آژانس اتمی نظام، به آن دست زده است.
علی‌اکبر صالحی در مصاحبه‌ای با کانال ۴ تصریح کرد، «لوله‌هایی که سوخت‌ها میره توی آن» «اون لوله‌ها را گفتند تویش سیمان بریزید ما اون لوله‌ها را ریختیم». اما در همان زمان «ما مشابه آن لوله‌ها را هم خریده بودیم ولی من آن زمان نمی‌توانستم اعلام بکنم فقط یک نفر در ایران می‌دانست، بالاترین مقام ارشد نظام»؛ به این ترتیب صالحی تایید می‌کند که نظام در زمینه اتمی نه‌تنها «پل‌های پشت‌سر»ش را «خراب» نکرد، بلکه «پل هم می‌ساخت». صالحی در ادامه افزود «الان ما داریم آن لوله‌ها را» استفاده می‌کنیم.
در ۲۳ تیر ۹۴ بلافاصله پس از توافق برجام، مریم رجوی هشدار داد که این توافق «راه فریبکاری ملایان و دستیابی آنها به بمب اتمی را نمی‌بندد. پیشتر نیز در ۳ آذر ۹۲ پس از توافق موقت اتمی نظام ایران با کشورهای ۵+۱، رئیس جمهور برگزیده مقاومت تصریح کرده بود که «هر گونه سستی و تعلل و کوتاه‌آمدن از سوی جامعه بین‌المللی باعث می‌شود که خامنه‌ای بار دیگر با فریبکاری و تقلب به سمت تولید بمب اتمی پیش برود. رژیم ملایان هیچگاه فعالیتهای اتمی خود را طبق معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی (NPT) به‌طور داوطلبانه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش نکرده و مقاومت ایران نخستین افشاگر تأسیسات پنهان و مخفی‌کاریهای اتمی آن بوده است».
صالحی در حالی تایید می‌کند که مذاکرات منتهی به برجام براساس دروغ شکل گرفته بود که پیشتر حسن روحانی در کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» نوشته بود: «در سال ۱۳۸۱فعالیتها در فضایی آرام پیش می‌رفت ولی به ناگاه مجاهدین با ترتیب دادن یک مصاحبه مطبوعاتی و وارد کردن اتهامات واهی سر و صدای زیادی به راه انداختند… نظر سازمان انرژی اتمی این بود که تأسیسات نطنز تکمیل و سپس به آژانس اطلاع داده شود تا آنها در برابر عمل انجام شده قرار گیرند… در سال ۱۳۷۹ سازمان انرژی اتمی به مسؤلان قول داده بود تا پایان سال ۱۳۸۱ با به کار انداختن ۵۴هزار سانتریفوژ قادر خواهد بود ۳۰تن سوخت ۳.۵درصد تولید کند». [مجاهدین ۴ بهمن ۹۷]
هنگامی که توافق برجام به امضا رسید، بسیاری خوشحال شدند که نظام ایران دست از تهیه بمب اتمی برداشته است؛ اکنون با اعترافات صالحی آشکار می‌شود که در همان زمان که ظریف در حال لبخند زدن به ۵+۱ بود؛ خامنه‌ای لوله‌هایی را مخفی کرده بود تا مبادا پروژه بمب‌سازی‌اش با تاخیر مواجه شود.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر