۱۳۹۷ بهمن ۴, پنجشنبه

نگرانی از اجلاس ورشو؛ اصلی ترین نگرانی رژیم چرا؟:موسی افشار



نگرانی از اجلاس ورشو؛ اصلی ترین نگرانی رژیم چرا؟:موسی افشار



نگرانی از اجلاس ورشوبه به یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های رژیم تبدیل شده، و انعکاسات هیستریکی را شاهد بودیم. علت این همه نگرانی برای چیست؟  چرا آلمان تصمیم به ممنوعیت پرواز ماهان‌ایر به کشورش راگرفت؟ چرادراین شرایط  شاهد مطرح شدن فعالیت‌های موشکی و اتمی توسط رژیم هستیم! همچنین شاهد بالا گرفتن تنش در رابطه با رژیم در عراق و سوریه هستیم. چرا آمریکا روی عراق متمرکزهست؟. وضعیت تعادل قوای رژیم  در منطقه نسبت به قبل چطوراست؟ . اینها سئوالاتی است که امروز آقای موسی افشار درگفتگویی با تلویزیون ایران آزادی به آنها پاسخ میدهد
موسی افشار: وحشت رژیم البته کاملاً بجا هست چرا که خودش را پس از نزدیک به ۴ دهه در برابر یک شرائط بکلی متفاوت بین‌المللی می‌بیند، معنای این شرائط متحول بین‌المللی بالا گرفتن و تشدید تضاد جامعه بین‌المللی و مشخصاً امریکا و البته کشورهای منطقه‌ای با رژیم هست. تشدید تضادی که دیگر در حد موضعگیری و صدور بیانیه و اینطور چیزها باقی نمانده و وارد مراحل بسیار عملی اعم از تحریم و قطع رابطه و اخراج سفراء شده و در حین این برنامه مفصل‌تر و دقیق‌تر به آن می‌پردازیم.
بنابراین الان که ما در یکی از سرفصلهای تشدید تضاد با رژیم بصورت عملی با اقدامی که امریکا در رابطه با کنفرانس ورشو در پیش گرفته، طبعاً یک چیز خلع‌الساعه نیست، مجموعه‌ای است از باصطلاح تضادهای که در این مدت علیرغم تمامی تلاشهای رژیم، این موضوع فعال شده و خودش را بصورت اتحاد بین‌المللی جدیدی بارز می‌کند. اینکه رژیم اعتراض کرد و هموطنان عزیزمان از طریق رسانه‌ها مطلع شدند، علیرغم اینکه از ظریف گرفته تا بقیه سعی کردند اول بی اهمیت نشان بدهند و حتی امکان برگزار نشدن آن را بیان کردند، تا الان ۷۰ کشور دعوت شدند و به این کنفرانس می‌پیوندند.
ابتدا رژیم با توصیفی نظیر سیرک و غیره الذالک سعی کرد با این توصیفات و باصطلاح پروپاگاندا و تبلیغات که بتوانند این کنفرانس و فضا را خراب کند ولی شکست خورد، در کنارش الان دارند صحبت از جدید بودن این کنفرانس می‌کنند، علیرغم تمام باصطلاح تلاش‌های که رژیم دارد درکمرنگ نشان دادن و بی اثر نشان دادن این کنفرانش نشان داد، دیدیم چگونه رژیم به دست و پا افتاد و کاردار لهستان را احضار کرد و شاهد بقیه اقدامات رژیم تا الان بودیم که به شدت در تمامی سطوح از این مسئله وحشت کردند.
بنابراین در رابطه با سؤال شما و علت وحشت رژیم از یک سو شاهد شکل گیری چنین اتحاد بین‌المللی علیه خودش هست و از طرف دیگرهر چه این اتحاد بین‌المللی گسترش و جدیت پیدا می‌کند در کنار و ضعیت فزاینده قیام در داخل کشور وجود دارد؛ از هر دو طرف هم صحنه بین‌المللی و هم صحنه داخلی در یک نقطه و با هم تلاقی پیدا می‌کنند و آن نقطه مقاومت ایران هست که هم در چنین بسیج بین‌المللی بعد از اینکه توانست با موفقیت از لیست تروریستی امریکا و اروپا خارج بشود و بعد از انتقال پیروزمندانه ساکنان اشرف به آلبانی و خارج عراق را انجام بدهد.
اکنون این مقاومت در یک موقعیت تهاجمی قرار گرفته و از آن طرف در داخل ایران و نه فقط به اعتراف رژیم، بلکه در تمامی سطوح جهانی مشخص هست که در داخل ایران آلترناتیو مشخصی وجود دارد و اوضاع با عراق و سوریه متفاوت است، بنابراین حضور چنین مقاومت سازمانیافته‌ای که توانسته با افشاگریهای خودش و با خط سیاسی خودش که باز توضیح بیشتری خواهیم داد، درخارج کشور و در داخل کشور این نقطه تلاقی و این عنصر وحشت اصلی رژیم هست چرا که تاکید می‌کند و پیش می‌آورد و مطرح می‌کند مسئله آلترناتیو را و این به مفهوم سرنگونی رژیم هست.

کلیپ کنفرانس



مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر