۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

رئیس جمهوری آمریکا: باید چند گام جلوتر از دشمنان خود باشیم



رئیس جمهوری آمریکا: باید چند گام جلوتر از دشمنان خود باشیم




رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت ایالات متحده باید در دفاع موشکی از دشمنان خود چند گام جلوتر باشد تا نگذارد آن‌ها به ایالات متحده آسیبی بزنند.
پرزیدنت دونالد ترامپ روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در جریان سخنرانی در وزارت دفاع، پنتاگون، با اعلام سیاست جدید پدافند موشکی ایالات متحده گفت: «هر قدر ما قوی‌تر و نیرومند‌تر باشیم، نیاز کمتری به استفاده از آن [نیروی‌مان] خواهیم داشت.»
او افزود:‌ «یک آمریکای نیرومند بهترین راه برای جلوگیری از جنگ و حفظ صلح است.»
پاتریک شاناهان، کفیل وزارت دفاع، پس از آغاز این مراسم، با معرفی مایک پنس، معاون رئیس جمهوری، وی را به سخنرانی فراخواند. آقای پنس با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته در سوریه که در نتیجه آن چهار آمریکایی جان خود را از دست دادند، این حمله را بار دیگر محکوم کرده و تاکید کرد «حکومت خون‌بار داعش» دیگر باز نخواهد گشت.
سپس دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، با تشویق پرشور و ممتد حاضران در جلسه مقابل تریبون قرار گرفت و گفت: «من بزرگترین بودجه در تاریخ را به نیروهای نظامی داده‌ام و شور و شوق شما را درک می‌کنم.»
پرزیدنت ترامپ نیز به حادثه حمله روز گذشته در سوریه اشاره کرد و گفت:‌ «به خانواده کسانی که دیروز در سوریه و در جریان خدمت به میهن جان‌شان را از دست دادند، تسلیت می‌گویم. ما هیچ وقت فداکاری‌های جاودانه آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم.»

مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر