۱۳۹۷ بهمن ۴, پنجشنبه

استمرار قیام مردم و رعشه سرنگونی درچهلمین سال حاکمیت آخوندها: فریدون سلیمی


استمرار قیام مردم و رعشه سرنگونی درچهلمین سال حاکمیت آخوندها: فریدون سلیمی




استمرار قیام مردم ورعشه سرنگونی درچهلمین سال حکومت آخوندها هستیم که ارمغانی جزجنایت ؛ فساد و غارت برای مردم نیاوردند. هرچند مقاومت ایران با ایستادگی ؛  مقاومت و سرخم نکردن در برابر استبداد برای بدست آوردن حق آزادی لحظه‌ای آرام نبوده و بخصوص در یک‌سال گذشته با قیام ؛ خیزش و اعتراضی که دنیا هم آن را به عیان دید. از طرف دیگر شاهد به صحنه آمدن سران رژیم بودیم که ابرازخوشحالی میکردند که سرنگون نشدند. این سئوال مطرح میشود که: قیام مردم ایران الان در چه نقطه‌ای هست؟ از چه سرفصل‌هایی عبور کرده؟ و دریک سال گذشته، فعالیت اقشار مختلف مردم که تحت ۴۰ سال دزدی و غارت آخوندها بودند، چگونه بوده است؟ درهمین رابطه آقای فریدون سلیمی درگفتگویی با تلویزیویون ایران آزادی به این سئوالات پاسخ میدهد.
فریدون سلیمی: بعد از اینکه ولی فقیه ارتجاع در ۱۷ دیماه در قم ابراز خوشحالی می‌کرد که هنوز حاکمیت اش تا این لحظه سرنگون نشده است، در ۲۱ دیماه امام جمعه‌های ارتجاع در نمایش جمعه بسیاری از شهرها ابراز خوشحالی می‌کردند و فریاد وحشت خودشان را نسبت به دشمنی که در صدد براندازی نظام است و هیچ فرصتی را برای رسیدن به هدفشان از دست نمی‌دهند را دائماً در نماز جمعه‌ها ابراز می‌کردند.
برای مثال امام‌جمعه هرمزگان آخوندی به اسم نعیم‌آبادی، می‌گوید از این‌که حاکمیت آخوندی در همان سال اول سرنگون نشده ابراز خوشحالی کرد و گفت: «اکنون در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب تمام مدعیان و منافقان (منظورش مجاهدین است) که آرزو نابودی نظام را داشتند، خود نابود شدند». یا آخوند دیگری بنام یوسف قاسمی، امام‌جمعه کنگان، گفت: «اکنون که ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذارد که دشمنان با تشکیل کارگروه قصد دارند اعتراضات را به سمت اغتشاش و فتنه سوق دهند»، یا آخوند آل هاشم، امام‌جمعه تبریز هم نسبت به گروهی که «طی ۴ دهه با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف بوده و به‌دنبال فروپاشی آن است». خلاصه آه و ناله سر می‌داد.
می‌خواهم بگویم در یک کلام بحران بسیار رژیم را فراگرفته است، خوب سؤال اینجاست که مگه چه خبره؟ چی شده؟ چرا آه و ناله رژیم به فغان است از براندازی ابراز خوشحالی می‌کند که تا الان سرنگون نشده است، بقول آخوند احمد خاتمی که می‌گفت «چه خبر آقاجان»!، واقعیت این هست که سال گذشته واقعاً خبرهای خطرناکی برای خامنه‌ای و بقیه سردمداران رژیم بوده: آن هم «خبر قیام!»، قیامی که می‌رود تا تمامیت این نظام جهل و جور را نابود کند.
سال گذشته سراسر ایران فریاد دادخواهی و حق‌طلبی مردم بود از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و تا مرکز. علت این بظاهر اظهار خوشحالی این بوزینه‌های خامنه‌ای بر منابر نمایشات جمعه و در واقع اظهار وحشت‌شان از همین قیام بود. از دیماه ۹۶ که مردم دلیر مشهد فتیله قیام علیه ولایت فقیه را روشن کردند تا به امروز روزی نبوده که در گوشه‌ای از این مملکت حرکتی اعتراضی علیه این نظام نباشد.
مزدوری به اسم رحیمی رئیس پلیس تهران اعلام کرد که در ۹ ماه گذشته ۹۳۲ حرکت اعتراضی و تجمع بوده که خوب معلوم هست این عدد کاملاً مهندسی شده اعلام شده و رژیم تلاش می‌کند که عدد را کم نشان بدهد ولی عدد حرکات اعتراضی بسیار بیشتر از این هست، قطعاً رژیم رفتنی هست، ۳۷ سال مبارزه خونین مردم ایران با ۱۲۰ هزار شهید و با فرازنشیب‌های بسیار و با فتنه‌های بسیاری که رژیم علیه آنها کرده بود، علیرغم همه اینها، این پروسه ۳۷ ساله را با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشتند، آلترناتیو او زنده و پابرجا است، و قطعاً امید به سرنگونی هست و امروز ما شاهد بن‌بست لاعلاج رژیم هستیم، و مبارزه جوشان مردم ایران علیه این رژیم به قطع و یقین باید گفت بله اگر توانستیم ۳۷ سال را پایداری بکنیم و بگذارنیم و به این نقطه برسیم که شاهد بن‌بستهای رژیم باشیم . بنابراین باید گفت پیروزی در انتظار مردم ایران و به یمن این پایداری مردم ایران و مقاومت سرافرازش هست.

کلیپ کنفرانس


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر