۱۳۹۷ مهر ۳۰, دوشنبه

مجاهدین در «مجلس» اکثریت دارند؟! تصویب CFT و ربط آن به مجاهدین




مجاهدین در «مجلس» اکثریت دارند؟! تصویب CFT و ربط آن به مجاهدین



مجاهدین در «مجلس» اکثریت دارند؟! پرسشی که البته با تعجب به آن باید نگریسته شود زیرا در سلطنت ولایت مطلقه فقیه که حق حیات را نیز از مجاهدین سلب می‌کند چگونه ممکن است آنها در مجلس اکثریت داشته باشند؟! اما موضوع فراتر از این است؛ نیرویی که در ۴۰ سال گذشته تنها هماورد خلافت اسلامی! بوده است اکنون نیز مهم‌ترین عامل موثر در به‌هم‌ریختگی درونی نظام از جمله بر سر لوایح مرتبط با FATF است.
مجاهدین در «مجلس»؟!
جهان صنعت طی یادداشت «تشکری» برای «امام جمعه محترم قزوین» موضوع موضع‌گیری این نماینده خامنه‌ای درباره تصویب لایحه الحاق نظام ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس را مورد توجه قرار داد.
این روزنامه جناح روحانی از «آیت‌الله» عبدالکریم عابدینی نقل کرد: «کسانی که این قرارداد را امضا کردند، خود را ذلیل کرده تا جایی که می‌توان گفت این گروه از امضا‌کنندگان همان» مجاهدین «هستند.»
جهان صنعت سپس نتیجه گرفت که «ما واقعا فکر می‌کردیم» مجاهدین «آنقدر زخم‌خورده و منزوی شده‌اند که کل یوم روی هم ۱۰۰ نفر هم نشوند اما الان فهمیدیم که فقط در یک قلم، ۱۴۰ نماینده را به مجلس فرستاده‌اند و کسی هم جلودارشان نیست.» [جهان صنعت ۲۳ مهر ۹۷]
به‌دنبال تصویب CFT پس از یک نزاع شدید در درون مجلس، سخنگویان خامنه‌ای هر یک به صحنه آمدند و مخالفت او با تصویب را اعلام کردند. [سپاه و خامنه‌ای شکست خورده‌ی CFT؛ روند اقتدار زدایی] با این همه نماینده‌ی او در قزوین اصرار داشت که در این نزاع نقش و جایگاه مجاهدین را برجسته کند.
تروریست کیست؟
عابدینی در نماز جمعه قزوین به تاریخ ۲۰ مهر تصریح کرد: «کشوری که CFT را به تصویب می‌رساند، در حقیقت می پذیرد که هر گونه حمایت و کمک به تروریست‌ها ممنوع است؛ در وهله نخست ممکن است اینگونه تصور شود که مگر ما حامی تروریست هستیم که از تصویب آن نگران باشیم!»
و خودش به خودش پاسخ داد: «از نظر ما ترویست‌ها» مجاهدین «هستند». «اما همین‌ها امروز مورد حمایت آمریکا قرار دارند و از نظر آمریکایی‌ها تروریست محسوب نمی‌شوند.» «آمریکایی‌ها با حمایت از» مجاهدین «با آنها جلسه می‌گیرند تا» مجاهدین «را جانشین حکومت اسلامی کنند».
عابدینی ادامه داد: «در حالی که ما» مجاهدین «را تروریست می‌دانیم آمریکایی‌ها می‌گویند آنها خواهان دموکراسی هستند و می‌خواهیم بر مردم ایران مسلط شوند.» نماینده خامنه‌ای در قزوین افزود: «آمریکایی‌ها سید حسن نصرالله،» «مبارزان یمن، سردار سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می‌دانند.» [پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ۲۰ مهر ۹۷]
استدلال مقابل
جالب آنکه در استدلالی مقابل استدلال نماینده خامنه‌ای در استان قزوین، کواکبیان از جناح روحانی در جلسه توفانی ۲۰ خرداد مجلس، در دفاع از پیوستن نظام به CFT استدلال کرده بود: «وقتی که بخواهیم به این لایحه نپیوندیم منافقین به‌اصطلاح سازمان مجاهدین خلق را در هیچ کشوری نمی‌توانیم تعقیب بکنیم. اما با پیوستن به این لایحه می‌توانیم اقداماتی که علیه نظام جمهوری اسلامی … در دنیا صورت می‌گیرد با پیوستن به این کنواسیون آنها را پیگیری بکنیم.» [خامنه‌ای اعضای مجلس را به حذف شدن تهدید می‌کند]
به این ترتیب هر دو جناح نظام تایید می‌کنند که در انجام هر کاری هدفی به‌جز مقابله با سازمان مجاهدین خلق ایران ندارند؛ امری که در ۴۰ سال گذشته مهترین اشتغال سلطنت ولایت مطلقه فقیه بوده است.


مطالب   مارا در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید


پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات#

سرنگونی #   اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر