۱۳۹۷ مرداد ۱۴, یکشنبه

اکسپرس :آمریکا با اوج گیری جدید تنش ها،‌اقدام نظامی علیه ایران را درنظر میگیرد







اکسپرس :آمریکا با اوج گیری جدید تنش ها،‌اقدام نظامی علیه ایران را درنظر میگیرد 



·      اکسپرس  : «  [انتشار ۷عکس به‌صورت اسلاید شو از تظاهرات مقاومت در برلین در میدان براندنبرگ

 دولت ترامپ اقدام نظامی را برای باز نگه‌داشتن مسیرهای کشتیهای نفتی در نظر می‌گیرد... این راه آبی یکی از شلوغ ترین مسیرهای کشتیرانی در جهان است. رهبران ایران همچنین تهدید به بسته تنگه هرمز کرده‌اند که یک‌سوم تولید نفت جهان از خلیج‌فارس از آن می‌گذرد...وزیر دفاع همچنین گفت پنتاگون به کار با عربستان سعودی، بحرین، کویت و امارات ادامه می‌دهد تا که نفوذ تهران در این منطقه را از بین ببرد. تنش‌ها میان آمریکا و ایران به اوج جدیدی در روزهای اخیر بعد از این‌که سرلشگر قاسم سلیمانی یک مقام ارشد نظامی ایران مدعی شد اگر آمریکا جنگی را شروع کندما آن را تمام می‌کنیم رسیده است.

·      سلیمانی که فرماندهی نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران را برعهده دارد توسط آژانس های مختلف خبری گزارش‌ شده است که این اظهارات را در سخنرانی خود در شهر همدان گفته است.

·      اما ژنرال جک کین ژنرال سابق آمریکا این دعاوی را یاوه‌گویی خواند و از دونالد ترامپ خواست که با اعمال تحریمهای سختبه آن پایان دهد. او که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد گفت:او(ترامپ) به رفتار تجاوزکارانه و شرورانه ایران در خاورمیانه پایان خواهد داد. آنها(دولت ترامپ)می خواهد به اینکار پایان دهد، آنها تصمیم خود را برای انجام اینکار گرفته‌اند.

·      بلحاظ اقتصادی آنها را تحت فشار می‌گذارند و می‌خواهند تحریمهای بیشتری را در ماه آینده و سه ماه بعد اعمال کنند.

·      کین افزود: فراتر از آن آنها(دولت ترامپ) اروپاییان را مجبور می‌کند که از ایران بیرون بکشند با وجود آنکه(اروپاییان) می‌گویند این کار نمی کنند، ولی تفاوت میان اقتصاد ۴۰۰میلیارد دلاری و انجام تجارت با ایران یا اقتصاد ۲۰تریلیون دلاری و تجارت با آمریکا می‌باشد. او(ترامپ) به آنها اجازه نخواهد داد که هر دو را داشته باشند».


#قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر