۱۳۹۷ تیر ۱۷, یکشنبه

بذل و بخشش از حساب قربانیان رژیم! :محمد هادی-آمریکا




بذل و بخشش از حساب قربانیان رژیم! :محمد هادی-آمریکا




هفته پیش دکتر هولاکویی در یکی از برنامه های “رادیو همراه ” در رابطه با تظاهرات مردم در شهرهای مختلف ایران علیه رژیم آخوندها-ضمن کلی گوئی های بسیار و بیمورد-گفتند که مردم بایستی از دادن شعار مرگ بر دیکتاتور خودداری کنند و با آخوندها از در آشتی ملّی وارد شوند! این موضع گیری آخوند پسند هولاکویی، بلافاصله با مخالفت برخی از سایتها و رسانه ها در لس آنجلس، از جمله برنامه تلویزیونی آقای مسعود صدر روبرو شد. اینکه چگونه و چرا آقای دکتر هولاکوئی سر پیری و با سه فوق لیسانس در رشته های مختلف و یک دکترا در جامعه شناسی و چند دهه تجربه روانکاوی و بندبازی بین مردم و رژیم، این چنین و به راحتی مردم بجان آمده از جنایت و غارت را امر به معروفِ آشتی و نهی از منکر گفتن مرگ بر دیکتاتور میکند بیش از هر چیز نشان از وخامت اوضاع و احوال آخوندها در برخورد با امواج اعتراضات داخل کشور دارد که اینچنین سربازان گم نام و صاحب نام امام زمان را آماده باش داده است تا هر کدام به نسبت قد و وزن سیاسی-اجتماعی خود و درشرایطی که رژیم در محاصره مشکلات داخلی و خارجی به بن بست رسیده است، به سهم خود دردی از درد های بیدرمان آخوندها را روان درمانی کنند! و اینجا است که دکتر هولاکویی تمامی وجهه و اعتبار اجتماعی بی اندازه بزرگ شدۀ خود را برای نجات رژیم نذر و نیاز ونثار میکند! در اینمورد و بدور از هر بحث و استدلال منطقی فقط کافیست که خیلی ساده سئوال شود که اگر دو پسر او-که وی یک خط در میان و در لابلای موضوعات مختلف قربان صد قه آنها رفته و به آنها افتخار میکند-اگر خدای ناکرده یکی از آنها را آخوندها اعدام و دیگری در سیاهچالهای بی نام و نشان مورد تجاوز و شکنجه شده بود، وجداناً آیا دکتر هولاکویی-بعنوان پدری داغ دیده-به این راحتی و در کمال آرامش و خونسردی خواهان آشتی قاتلان و متجاوزان با قربانیان رژیم میشد و از حساب تسویه و بررسی نشدۀ آنها چنین سخاوتمندانه بذل و بخشش میکرد! به راستی و بدون اطلاع از هرگونه بد و بستانهای پشت پرده، بسی بی احساسی و بی وجدانی و بی معرفتی میخواهد تا کسی مانند دکتر هولاکوئی که چندین دهه از سفره ایرانیان خارج از کشور امرار معاش نموده و پروار شده است این چنین ناجوانمردانه نمک بر روی زخمهای التیام نیافته قربانیان رژیم بریزد و در چنین اوضاع و احوالی که رژیم رو بقبله آخوندها را وحشت سرنگونی فرا گرفته است بجای دادن دست یاری و همراهی با مردم، از پشت تریبون “رادیو همراه” مشغول همراهی و یاری رساندن به آخوندها باشد!
اگر درست است که آخوندها بسیاری را در داخل و خارج برای روز های مبادای خود در نمک خوابانده اند و قرار نیست آنها همچنان تا ابد روی نیمکت بازیکنان ذخیره ها باقی بمانند بنابراین امثال دکتر هولاکوئی نه اولین و نه آخرین هایی هستند که به خدمت نامقدس سربازی نظام احضار خواهند شد! ناگفته نماند که برخورد به امثال دکتر هولاکویی، که زیر علم و کتل آشتی و روبوسی مردم با آخوندها-آگاهانه و یا ناآگاهانه، مجانی و یا با مواجب-سینه و زنجیر میزنند هرگز به این معنی و موضع نیست که عده ای تشنه خون و خونریزی بوده و با اعتقاد چشم در مقابل چشم، خواهان راه انداختن حمام خون در ایران هستند بگذریم که حتی در صورت بروز چنین حوادث بعید و ناگواری، مسئول و مقصر اصلی و اولی آن- نه مردم بی سلاح و بی دفاع ایران-که رژیم تا دندان مسلح آخوندها با داشتن انواع و اقسام ارگانهای سرکوب و لشگری از اراذل و اوباش میباشد در اینجا بیشتر بحث در مورد برقراری عدالت و داشتن حساب و کتاب و قانون است همان حساب و کتابی که هنوز بعد از گذشت ۷۰-۸۰ از جنایات نازی ها، مجرمین سالخورده و مریض را با عصا و صندلی چرخدار-نه لروماً برای اجرای مجازات-به میز محاکمه میکشانند تا درس عبرتی باشد برای جانیان سراسر دنیا که بدون ترس از محاکمه و مجازات به ادامه جنایات خود تشویق نشوند!
در دوران نزدیک به چهل سال حکومت آخوندها، همواره این مردم بوده اند که دست دوستی و آشتی به سوی آخوندها دراز نمودند و به امید واهی بهبود اوضاع، کم و بیش در تمامی انتخابات رژیم شرکت نمودند و با انتخاب بین بد و بدتر تلاش نمودند تا با مسالمت آمیز ترین شیوه ها به حداقل های یک زندگی شرافتمندانه دست یابند! در حالیکه آخوندها در برابر خواسته های حداقلی مردم، پاسخی جز ماکزیموم سرکوب و سرنیزه ندادند! نهایتاً اگر روز و روزگاری قرار بر عفو و بخشش و آشتی باشد قبل از دلالان محبت و آشتی ظالم و مظلوم، این قربانیان جنایات رژیم هستند که بایستی بزرگوارانه متجاورین به حقوق و حیثیّت انسانی خود را، بعد از شناسائی و محاکمه در دادگاههای علنی و عادلانه ببخشند نه امثال هولاکویی ها! تازه بگذریم که حتی در چنین مواقعی-بنا بعرف رایج در کشورهای دموکراتیک و قانونمدار- بعید است حتی بعد از بخشش فردی قربانیان- قانون در فرازی بالاتر از جنبه های فردی قضیه، از حق و حقوق اجتماعی پایمال شده قربانیان براحتی بگذرد!
محمد هادی-آمریکا


تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر