۱۳۹۷ تیر ۱۷, یکشنبه

می تپد قلبمان هر لحظه با قیام :شمس الضحی احسانی



می تپد قلبمان هر لحظه با قیام :شمس الضحی احسانی



با سلام و درود بیکران بر شما دلاوران و آزادگان ایران زمین که با حضور در گردهمایی بزرگ ایرانیان، هم صدا با مردم ایران پیام قیام را به تمام جهان رساندید.
از قیام دیماه نود و شش تا کنون دامنه اعتراضات نه تنها بسته نشد، بلکه شعله ورتر گشته و خاموشی نمی پذیرد. زیرا ایران برخاسته است با همه فرزندانش و همه ملیتها و اقوامش.
اعتراضات در سراسر ایران از شهرهای مشهد و شیراز و قشم و بندرعباس و کرج و کرمانشاه و کاشان و اراک … تا خرمشهر تشنه آب و آزادی هر روز گسترش و عمق پیدا میکند.
شتاب قیام را بنگرید، بعد از کازرون که زنان شجاع همراه با برادران با پرتاب سنگ نیروهای تا دندان مسلح را با الگوی اشرف پس زدند، حالا نوبت خرمشهر وباقی شهرها است.
هر روزرژیم با اعتراض یا اعتصاب معلمان، بازنشستگان، غارت شدگان و کامیون داران در شهرهای مختلف روبرو است، که ارکان رژیم را به لرزه در آورده اند.
همچنین فاشیست دینی در ایران راه حلی برای تنشها و تضادهای اجتماعی، بیکاری و گرانی و نابرابری که خود عامل ایجاد آن است ندارد. بنابراین موقعیت رژیم هر روز بدتر از روز قبل است.
در شرایط کنونی به واقع تغییر دوران محسوس و سرنگونی در دسترس خلق ایران است.
اکنون ما در سمت درست تاریخ ایستاده ایم، پس باید برای شکوفایی ایران و برچیدن استبداد وغارتگری آخوندی بپا خیزیم، که سرنگونی رژیم در راه است.
در پایان من نیز همراه با هزاران هزار اشرف نشان حاضر در گرد همایی بزرگ ایرانیان در پاریس، سالگرد سی خرداد، روز شهدا و زندانیان سیاسی را گرامی میدارم.
تصور ایران آزاد با شکوه است، به امید ایرانی آباد و آزاد و دموکراتیک.
آری پیروزی می آید زیرا ما بی شمارانیم و برای براندازی و سرنگونی رژیم استبدادی دست از مبارزه و تلاش بر نمی داریم.
درود بر شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران
۱۳/۴/۱۳۹۷ شمس الضحی احسانی


تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر