۱۳۹۷ تیر ۱۸, دوشنبه

مرغداران گناباد در اعتراض به قطع برق دست به تجمع زدند«کلیپ »



مرغداران گناباد در اعتراض به قطع برق دست به تجمع زدند




مرغداران گناباد در اعتراض به قطع برق که باعث تلفات بسیار در پرورش مرغ در مرغداری‌هایشان شده است، مقابل اداره برق این شهر تجمع کردند.
روز یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷ مراغداران گناباد در اعتراض به قطع برق که باعث تلفات بسیار در پرورش مرغ در مرغداری‌هایشان شده است، مقابل اداره برق این شهر تجمع کردند.
مرغداران گناباد در پی قطع ناگهانی برق توسط اداره برق و تلف شدن بیش از ۶۰۰۰ قطعه مرغ، مقابل اداره برق تجمع کردند.
مرغداران گناباد که متضرر  شده‌اند با آوردن مرغ‌های تلف شده خود در جلوی اداره برق گناباد تعدادی از آنها را به آتش کشیدند.

یکی از مرغداران گناباد  گفت: « روز گذشته بر اثر قطع ناگهانی برق حدود ۴۰۰۰ قطعه مرغ از مرغداری من تلف شدند، این مرغ‌ها در حدود ۸۰ تن و برآورد خسارت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان بوده است.
با توجه به هوای گرم، مشکلاتی برای تأمین انرژی در کشور بوجود آمده اما انتظار می‌رفت که حداقل برق واحدهای تولیدی از جمله مرغداری‌ها قطع نشود.
این ندانم کاری‌ها باعث اخلال در بحث تولید در کشور می‌شود.
هنوز این خسارت ادامه داشته؛ چراکه درمان این مجموعه مرغداری نیازمند سرمایه زیادی است.»
یکی دیگر از مرغداران گناباد گفت: « ظهر روز گذشته بر اثر قطع برق حدود بیش از ۲ هزار قطعه مرغ ۳ کیلوئی از واحد مرغداری بنده تلف شدند، آنهم زمانی که این مرغ ها آماده ورود به بازار بودند.
اداره برق می‌توانست یکی دو روز به ما فرصت دهد تا فکری برای مولد اضطراری داشته باشیم که متأسفانه این فرصت داده نشد.‌»
روز گذشته با بی‌توجهی به درخواست مرغداران در ساعات ظهر برق محور بیدخت به نجم آباد توسط اداره برق قطع شد که در این رابطه بیش از ۶ هزار قطعه مرغ از دو مرغداری شهرستان تلف شدند.
با توجه به این‌که مرغداران با مشکلات عدیده‌ای نظیر افزایش قیمت دان و غیره دست و پنجه نرم می‌کنند می‌بایست حمایت بیشتر و بهتری از این تولید کننده صورت پذیرد.

تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر