۱۳۹۷ مرداد ۱, دوشنبه

ایران - تروریسم :ترتیبات جنایتکارانه توطئه‌های تروریسم ایران در خارج







ایران - تروریسم :ترتیبات جنایتکارانه توطئه‌های تروریسم ایران در خارج


روزنامه الریاض(عربستان) ۳۱/۴/۹۷ : « ایران .. یکنظام یا یک باند؟!

رژیم ایران وضعیت عجیبی در مجموعهرژیمهای سیاسی در جهان رانمایندگی میکند. روش او بجای اینکه روش کشورهای معمول تابع قانون بین الملل و معیارهای روابط دیپلوماتیک بین کشورها باشد بیشتر نزدیک به روش باندهای بزرگ است. با توجه به یک چنین رژیم بی قاعده‌ای طراحی جنایتها و توطئه‌های تروریستی و مکانیزمی که افرادش دنبال میکنند امری معمول قلمداد میشود. واضح است که هر باند جنایتکار بایستی که ترتیباتی مستحکم برای منظومه تروریسم داشته باشد. توطئه تروریستی شکست خورده‌ای که رژیم ایران برای انجام آن در فرانسه طراحی کرده بود این ترتیبات جهنمی یک رژیم شرور را روشن کرد. در زیرایستگاههای عملیات تروریستیرژیم آخوندی آورده میشود:‌

لانه‌های دیپلوماتیک


قبل از دادگاه میكونوس در سال 1378، سفارت رژیم در شهر بن نقش مقر مركزی وزارت اطلاعات در اروپا را داشت كه رژیم مجبور شد فعالیت آن ایستگاه را بعنوان مقر مركزی متوقف كند. چند سال است كه رژیم آخوندی كشور اطریش را بعنوان مقر مركزی اطلاعاتی در اروپا انتخاب كرده است. ایستگاه اطلاعات در طبقه سوم سفارت رژیم در شهر وین اطریش، در حال حاضر نقش مقر مركزی و هماهنگ كننده مامورین وزارت اطلاعات رژیم در اروپا را دارد. ایران در كشور اتریش دفاتر نمایندگی متعددی را دارد كه شامل سفارت، مركز اسلامی امام علی، نمایندگی دفتر ولی فقیه(خامنه ای) ، مركز فرهنگی، نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دفتر هواپیمایی، نمایندگی سازمانهای بین المللی و اوپك، نمایندگی ایران در آژانس بین المللی هسته ای میشود. در حال حاضر مركز وزارت اطلاعات در اروپا نیز در سفارت ایران در اتریش قرار دارد. یكی از مدیران شركت هواپیمایی ایران ایر درباره ایستگاه اطلاعات در سفارت رژیم در وین گزارش زیر را داده است: كشور اتریش در بین كشورهای اروپایی نقش مركزیت را برای فعالیتهای وزارت اطلاعات دارد. مامورین وزارت اطلاعات در تردد به اتریش هیچ مشكلی ندارند. هواپیمایی ایران ایر هم برای آنها تسهیلات ویژه فراهم میكند. سفارت ایران در وین نقش پشتیبانی فعالیتهای آنها را دارد.

مشاور شر

با توجه به نقش مركزی ایستگاه اطلاعات در وین، اسدالله اسدی بعنوان رئیس ایستگاه اطلاعات در سفارت اطریش نقش هماهنگ كننده مامورین وزارت اطلاعات در اروپا را بعهده داشته است. او كه به دلیل فرماندهی عملیات تروریستی علیه گردهمایی در ویپلنت پاریس در كشور آلمان دستگیر شده و دولت بلژیك خواهان استرداد او شده، اما رژیم آخوندی تلاش میكند ابتدا او را به اتریش منتقل كرده و بعد با استفاده از مصونیت دیپلماتیك به ایران بازگرداند. مطابق گزارشات رسیده از درون رژیم، اسدالله اسدی در ماه می 2016 که قرار بود حسن روحانی به وین سفر کند، دستور جمع آوری اطلاعات علیه ایرانیان و پناهندگان سیاسی تظاهركننده در شهر وین را داده بود. اسدالله اسدی با شبكه ماموران نیروی قدس سپاه پاسداران در اروپا نیز در ارتباط میباشد. رئیس ایستگاه اطلاعات قبلی سفارت رژیم در اتریش، بنام مصطفی رودكی بعد از بازگشت به ایران در سال 2014، بعنوان رئیس ایستگاه اطلاعات در كشور آلبانی به آن كشور فرستاده شد تا علیه حضور اعضای مجاهدین خلق در آلبانی به فعالیت بپردازد. مطابق گزارشات مقامات رسمی كشور آلبانی، یك طرح تو‌‌طئه تروریستی بزرگ علیه مجاهدین در كشور آلبانی در ماه مارس 2018 خنثی شد كه توسط مامورین اطلاعاتی رژیم آخوندی برنامه ریزی شده بود.
                                    سفارت رژیم بعنوان جاسوسخانه در آلبانی 

مرکز توطئه چینی

ایستگاههای اطلاعات در سفارتخانه های رژیم در كشورهای خارجی ، وابسته به سازمان اطلاعات خارجی و نهضتها در وزارت اطلاعات می باشند. یك قسمت از سازمان اطلاعات خارجی و نهضتهای وزارت اطلاعات، در وزارتخارجه رژیم مستقر بوده و بصورت یك اداره كل موسوم به اداره كل بررسی گزارشات نامیده میشود. ایستگاههای اطلاعات در سفارتهای رژیم در ارتباط با این اداره كل قرار دارند. با سازماندهی ایستگاههای وزارت اطلاعات در داخل سفارتهای رژیم آخوندی، بیشترین امكان و تسهیلات برای فعالیتهای جاسوسی و تروریستی وزارت اطلاعات و نیروی قدس رژیم در كشورهای اروپایی فراهم شده است. سفارتخانه های رژیم موظفند که تسهیلات لازم را در اختیار ایستگاه های اطلاعاتی بگذارند. اداره بررسی گزارشات با كد 210 نیز شناخته میشود. كد سامانه فجر ( سیستم ارتباطات كامپیوتری) 170 است و كد نامه نگاری فیزیكی آن 210 است . این اداره كل داری دو اداره بنام اداره اول و اداره دوم و یك بخش بنام استعلام ایرانیان خارج از كشور است . هر یک از این دو اداره مسئولیت تعدادی از کشورها را بعهده دارد. از كلیه گزارشات سیاسی كه از ملاقاتها در وزارتخارجه تهیه میشود یك نسخه به این اداره كل داده میشود كه این اداره كل در اختیار وزارت اطلاعات قرار میدهد. اداره کل بطور متمركز طرحهای وزارت اطلاعات علیه سازمان مجاهدین را در همكاری با اداره كل التقاط در وزارت اطلاعات دنبال میكند.

اداره جاسوسی

سازمان اطلاعات خارجی و نهضت ها، یكی از مهمترین بخشهای وزارت اطلاعات بوده و طرحهای جاسوسی و تروریستی در خارج ایران را اداره میكند. وزارت اطلاعات در ۸ فوریه ۲۰۱۷ معاونت اطلاعات خارجی و نهضتها را ، به سازمان اطلاعات خارجی و نهضتها ارتقا داد تا بتواند فعالیتهای تروریستی و جاسوسی وزارت اطلاعات را گسترش بدهد. پس از این ارتقا، ماشین تروریسم دولتی رژیم فعال شده است از جمله ترورهای چند ماه گذشته در تركیه ،كردستان عراق، كشورهلند و آخرین نمونه آن توطئه بمب گذاری درگردهم آیی مقاومت در پاریس توسط اسدالله اسدی مسئول ایستگاه اطلاعاتی رژیم در اروپا طراحی و هدایت شده است. وزارت اطلاعات با همكاری وزارتخارجه و سفارتهای رژیم در اروپا، عملیات تروریستی متعددی را در كشورهای اروپایی انجام داده است كه از جمله عملیات تروریستی كه با همكاری سفارت و دیپلمات تروریستهایش انجام شده میتوان از عملیات ترور دكتر كاظم رجوی در شهر ژنو سوئیس در سال 1991 ، ترور خانم زهرا رجبی در شهر استانبول تركیه در 1995 و .. نام برد. لازم به یادآوری است كه در برخی عملیات تروریستی دیگر كه بدست تروریستهای نیروی قدس سپاه در اروپا هم انجام شده مانند ترور رستوران میكونوس در شهر برلین آلمان در سپتامبر 1992 ، انفجار مقر یهودیان در شهر بوئنس آیرس آرژانتین در سال1994 ، سفارتهای رژیم و دیپلمات تروریستهای آن نقش پشتیبان عملیات تروریستی را بعهده داشته اند. ».


#قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر