۱۳۹۷ خرداد ۱۷, پنجشنبه

۴ تروریست آموزش دیده سپاه قدس در عربستان به اعدام محکوم شدند




۴ تروریست آموزش دیده سپاه قدس در عربستان به اعدام محکوم شدند



دادگاه ویژه در سعودی پنجشنبه ۷ ژوئن احکام بدوی اعدام ۴ شخص را صادر کرده که با تشکیل «هسته‌ای تروریستی»، اقدام به تماس با ایران و دریافت آموزش‌های تئوری و عملی در پایگاه‌های سپاه پاسداران ایران کردند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، این افراد در اردوگاه‌های سپاه پاسداران، دوره‌های استفاده از اسلحه و مواد منفجره، جنگ خیابانی و پنهان شدن برای گمراه کردن دستگاه‌های امنیتی را سپری کردند.
بنا بر این گزارش، این چهار محکوم همچنین اقدام به جذب مربی کرده و از راه یک دفتر گردشگری که متعلق به یکی از آن‌ها است، سفرشان به اردوگاه‌های آموزشی سپاه پاسداران را تسهیل کردند.
بنا بر حکم صادره، افراد محکوم پس دریافت آموزش‌های کاربرد اسلحه و مواد منفجره و همچنین علوم نظامی، برای «تشکیل هسته‌های تروریستی» به منظور اخلال در تمامیت ارضی و ثبات سعودی، اقدام کردند. آن‌ها با آغاز ساخت بمب، اقدام به عملیات انفجاری در سعودی کرده و برای ترور برخی شخصیت‌ها برنامه‌ریزی کردند.
بنا بر حکم بدوی که با اجماع سه قاضی پرونده صادر شد، این چهار شخص، به اعدام تعزیری محکوم شدند. دادگاه همچنین به تعطیلی دفتر گردشگری یاد شده و لغو مجوز آن رای داد.


تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک انجمن نجات ایران دنبال کنید












































































































 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر