۱۳۹۷ خرداد ۱۶, چهارشنبه

امجد حسین پناهی: وزارت اطلاعات در حال مستند سازی برای اعدام رامین حسین پناهی است




امجد حسین پناهی: وزارت اطلاعات در حال مستند سازی برای اعدام رامین حسین پناهی است



بر پایه‌ی اخبار موثقی که در اختیار ما قرار داده شده، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در حال ساخت و تهیه‌ی مستندی درباره‌ی رامین حسین پناهی است تا با جعل و تحریف واقعیت موجود، وی را به عنوان شخصی تروریست که اسلحه به دست گرفته و به کشتن آدم‌ها مبادرت ورزیده معرفی نماید.
از اطلاعات به دست آمده چنین بر می‌آید که رژیم قصد دارد با مونتاژ عکس‌ها و فیلم‌هایی از رامین- که وی را در کردستان عراق و مسلح نشان می‌دهند- با سناریویی دروغین و کلیشه‌ای، از وی چهره‌‌ای افراطی و شایسته‌ی حکم اعدام ارائه داده و بدین‌گونه افکار عمومی را با فریبی غیر اخلاقی آماده‌ی پذیرش حکم غیرانسانی اعدام رامین نماید.
همگان از این سیاست نخ نماشده و بری از هرگونه شاخصه‌ی انسانی و اخلاقی جمهوری اسلامی آگاهی کامل دارند و مردم ایران و کردستان به خوبی آگاهند که رژیم حاکم در یک رویه‌ی ثابت و با جعل و تحریف حقایق تلاش می‌نماید «مخالفان خود را یا جاسوس اجانب معرفی کند یا تروریست و دشمن مردم و میهن و یا افرادی فاقد اخلاقیات».
ما لازم می‌دانیم در مورد قصد اخیر وزارت اطلاعات و سناریو سازی آنان برای رامین به چند نکته جهت تنویر افکار عمومی اشاره نماییم:
نخست آن‌که رامین پیش از پیوستن به حزب کومله‌ی کردستان ایران، یک فعال مدنی بوده و بارها به دلیل فعالیت‌های خود در این عرصه مورد بازخواست و آزار وزارت اطلاعات قرار گرفته بود.
پیوستن وی و صدها جوان همانند او به احزاب مخالف نظام اسلامی، معلول شرایط دهشت‌بار مخلوق رژیم است، آنجا که هر اعتراضی با گلوله پاسخ داده می شود، آنجا که تبعیض سیتماتیک هر کُرد آزاده‌ای را به واکنش وا می‌دارد و جوانانی بسان رامین به امید تغییر شرایط اسفبار کنونی و مبارزه با سیاست‌های خصمانه و تمامیت خواهانه‌ی جمهوری اسلامی، تنها امید خود را در احزاب کردستان می‌یابند، اما نه احزاب کُرد و نه هیچ‌یک از اعضای این احزاب و از جمله کومله و رامین نه خواهان جنگ بوده و نیستند و از قضا تمامی تلاش این جریان برای دست یازیدن فرزندان میهن‌مان به یک زندگی آزاد و شایسته‌ی انسان است.
دوم، تحت هیچ شرایطی مخالفت سیاسی و عضویت در یک حزب سیاسی نمی‌تواند بهانه‌ای برای اجرای حکم غیر انسانی اعدام باشد و در این رهگذر ما اجازه نخواهیم داد نظام جمهوری اسلامی با این نمایش جعلی تلویزیونی، صدور و اجرای حکم اعدام را توجیه نماید. اگرچه پرواضح است هیات حاکمه تنها با تکیه بر اعدام و حذف فیزیکی توانسته چهار دهه دوام بیاورد، با این حال ما بر این باوریم تلاش و مبارزه برای نجات جان رامین و افشای دروغ‌های نظام، سرآغاز تلاشی است جهت لغو حکم قرون وسطایی اعدام در ایران و برای همه‌ی جرایم است.
سوم آن‌که رژیمی که بزرگترین حامی تروریسم بین الملل است، ادعاهای تکراری‌اش در مورد تروریست بودن مخالفان سیاسی یک داستان فکاهی و اما تلخ بیشتر نیست، از قضا جوانان فداکاری چون رامین با فداکاری در تلاش‌اند ریشه‌ی تروریسم را بخشکانند و خود قربانی تروریسم دولتی جمهوری اسلامی‌اند و نه بخشی از آن.
جمهوری اسلامی برای توجیه جنایت‌های خود و در یک روند تکراری تنها ابزاری که در دست داشته همانا جعل واقعیت‌ها، ساخت مستندهای دروغین و البته اعترافات اجباری تلویزیونی است که برخلاف گذشته و با توجه به آگاهی عمومی از این موارد، دیگر هیچ انسان عاقلی این‌گونه تبلیغات «شرارت محور» را باور نمی‌کند.
نکته‌ی آخر در این باب اینکه، جمهوری اسلامی قصد دارد تمامی کینه و تنفرش از خانواده‌ی حسین پناهی را با اعدام ناجوانمردانه‌ی رامین به نمایش بگذارد.
خانواده‌ی ما هیچ گناهی جز تلاش در جهت استقرار نظامی آزاد و رعایت کرامت انسان نداشته‌ایم و در این راه چه مرارت‌ها و رنج‌هایی که نکشیده‌ایم اما با این اوصاف همچنان بر باورهای خود استوار ایستاده‌ایم.
اما نمی‌توانیم اجازه بدهیم حکومت اسلامی با سناریوسازی و جعل حقایق حکم اعدام رامین را توجیه نموده و به اجرا بگذارد. رامین تنها فرزند خانواده‌ی ما نیست، بلکه فرزند ملتی است که برای آزادی و رهایی سالیان درازی‌ست مبارزه می‌کند.
امجد حسین پناهی



تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر