۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

خانم فرشته حسینی ورزشکار ملی پوش تیم کا ئوپولو ایران از جهنم رژیم خمینی به آلمان پناهنده شد





خانم فرشته حسینی ورزشکار ملی پوش تیم کا ئوپولو ایران از جهنم رژیم خمینی  به آلمان پناهنده شد 


فرشته حسینی یکی از ورزشکاران تيم ملی کانوپولوی ایران که اخیرا به آلمان سفر کرده‌ بود در این کشور اعلام پناهندگی کرد.

خبرگزاری حکومتی  ایسنا،‌ روز چهارشنبه گزارش داد که فرشته حسینی در صفحات شخصیش در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که در آلمان ماندگار شده و اعلام پناهندگی کرده است.

بر اساس این گزارش، فرشته حسینی که سابقه حضور در تیم ملی در رشته کانوپولوی را نیز دارد، چند ماه پیش به آلمان سفر کرده و طبق اظهاراتش در شبکه‌های اجتماعی و صفحات شخصی‌اش تصمیم به بازگشت ندارد و به تازگی در این کشور اعلام پناهندگی کرده‌ است.

فرشته حسینی، ملی‌پوش سابق کانوپولوی ایران است. او حدود یک ماه پیش راهی آلمان شده بود و اکنون اعلام کرده که دیگر به کشور بازنخواهد گشت.حسینی به همراه تیم ملی ایران عنوان‌دار قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا بوده استاو در مصاحبه ای گفت :
  تعدادی از ورزشکاران حضور مرا در تیم ملی برای خودشان بد می‌دیدند و همان ورزشکاران بودند که باعث بحث بین من و رئیس کمیته شدند. البته به من گفتند اگر برگردی به تیم ملی دعوت می‌شوی ولی همه اینها در حد حرف است ومی‌خواهند مرا به تهران بکشانند تا مسائلی مثل کمیته انضباطی یا محرومیت را مطرح کنند. مرا با این همه سابقه قهرمانی به راحتی کنار گذاشتند به همین دلیل به آلمان آمدم. اگر برگردم چیزی جز توهین در انتظارم نیست، به همین خاطر دیگر به کشور بر نمی‌گردم



مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر