۱۳۹۴ اسفند ۲۳, یکشنبه

همبستگی ملی،13،مارس،2016 : رفسنجانی: نتایج انتخابات مطابق نظر خامنه‌ای نبود / احمد خاتمی: دل خامنه‌ای از فتنه خون است


در ادامه مخاصمات در رأس رژیم آخوندی، رفسنجانی با طعنه به خامنه‌ای گفت: ممکن است بعضی نتایج مطابق نظر خامنه‌ای نبوده باشد ولی او در کل ابراز رضایت کرده و این نشانه خوبی است.

وی هم‌چنین در دفاع از حسن خمینی که به دستور خامنه‌ای توسط شورای نگهبان از نمایش انتخابات حذف شد، گفت: به نظر من مثل حسن خمینی در تاریخ‌مان کم داریم و لذا دشمن نمی‌توانند تحملش کنند.
وی در زمینه زیر سؤال رفتن خاطره‌گویی هایش توسط جناح رقیب به طور تلویحی حسن خمینی را شاهد آورد و گفت: شما بهترین شخصی را که دارید حسن خمینی است. من با حافظه‌ام حرف می‌زنم. اما حسن آقا از روی سند می‌تواند حرف بزند.
حسن خمینی نیز به گزارش رسانه های باند روحانی در اظهاراتی جدیدی از رفسنجانی گفت: ابوی من در پایان عمر گفتند اگر روزی نبودم رفسنجانی را از یاد نبرید ایشان از یاران دوران غربت امام است.

از سوی دیگر، آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران با اشاره به رفسنجانی گفت: دل خامنه‌ای از فتنه خون است. بعضی‌ها یک بار کلمه فتنه و بصیرت را نگفتند با اینکه رهبری ۲۰۰، ۳۰۰ بار این کلمات را تکرار کردند...
آخوند تقویان طی یک سخنرانی در یزد با اعتراف به جنگ گرگها در رژیم آخوندی گفت: «نیازی به حضور داعش در کشور نیست، خودمان به جان هم افتاده‌ایم و باهم می‌جنگیم!.»

حملات باند خامنه ای به آخوند روحانی به خاطر تن دادن رژیم به برجام و پیامدهای زهر اتمی ادامه دارد. نقوی حسینی گفت: «اینکه همه تحریم‏ها روی کاغذ لغو شده چه حاصلی برای ما دارد؟ ای کاش تعهدات ما هم روی کاغذ انجام میشد، ای کاش فردو را روی کاغذ جمع میکردیم، ای کاش قلب راکتور اراک را روی کاغذ در میآوردیم.»
وی افزود: «هر روز دادگاههای آمریکایی علیه ما یک محکومیت جدید صادر میکنند هر روز شاهد طرح تحریمهای جدید هستیم.»
پاسدار اسماعیل کوثری عضو دیگر مجلس رژیم نیز با حمله روحانی گفت: «امروز چرخ معیشت مردم هم‌چنان لنگ می‌زند و این در حالی است که در دو ماه گذشته حتی یک گرم اورانیوم غنی‌سازی شده تولید نشده است و عملاً دستگاهها اگر هم می‌چرخند هیچ بازدهی ندارند».
اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی رژیم گفت: «هنوز تحریم‌های بانکی‌ ما حل نشده و بخش خصوصی ما نمی‌تواند پول صادرات را وارد کشور کند. اگر شرایط بدین صورت باشد صادرات ما رو به تعطیلی می‌رود».


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر