۱۳۹۴ اسفند ۲۱, جمعه

همبستگی ملی،11،مارس،2016 : هشدار یک عضو مجلس آخوندی به عواقب وخیم رکود و نابرابری اجتماعی از سوی مردم


یک عضو مجلس ارتجاع با اشاره به تعطیلی پی در پی صنایع، رکود و نابرابری اجتماعی به رژیم آخوندی هشدار داد که در ششم ماه آینده منتظر عواقب وخیم عملکرد خود ازجانب مردم باشد

یک عضو مجلس ارتجاع با اشاره به تعطیلی پی در پی صنایع، رکود و نابرابری اجتماعی به رژیم آخوندی هشدار داد که در ششم ماه آینده منتظر عواقب وخیم عملکرد خود ازجانب مردم باشد.

وی گفت:‌ عزیزان رکود بیداد میکند, صنایع یکی پس از دیگری در حال تعطیلی است و اگر تولیدی هست مشتری برای خرید ان نیست, اگر دولت محترم تمهیدی برای خروج از رکود در ۶ ماهه آینده نیاندیشد چه بسا تبعات اجتماعی شدیدی داشته باشد و آنگاه نظام بایستی هزینه سنگینی برای آن بپردازد.
بعنوان مثال, رکود مسکن, رکود صنعت فولاد که دچار آسیب جدی شده, به تبع آن معادن استخراج زغال سنگ نیز آسیب دیده اند, حقوق کارکنان انها چند ماه است که پرداخت نشده, معادن یکی پس از دیگری در حال تعطیلی است, یقینا این وضع تبعات اجتماعی و چه بسا تبعات امنیتی را بدنبال خواهد داشت.

درست است که دولت اعلام می نماید که تورم در حال سیر نزولی است, اما واقعیت تلخ آن است که رشد نابرابر درآمدها و به تبع آن بی عدالتی اجتماعی در این خصوص موجب کاهش شدید قدرت خرید مردم گردیده و متقاضی و تقاضا برای بنگاههای بزرگ تولیدی کم گردیده است...» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر