۱۳۹۴ آذر ۲۸, شنبه

همبستگی ملی،19،دسامبر،2015 : پاسدار فیروز آبادی: واژه شورای رهبری ولایت فقیه کلید شکستن استحکام داخلی است

فیروزآبادی
پاسدار حسن فیروز آبادی سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم روز جمعه ۲۷ آذر طی پیامی رفسنجانی را به دلیل طرح شورایی بودن ولایت‌فقیه زیر ضرب برد.

در قسمتی از پیام وی که امروز خبرگزاری سپاه پاسداران آن رامنتشر کرده، آمده است: ”مردم به گوش باشید که کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی، امروز واژه «شورا» است. آنان که این واژه را به کار می‌برند، کسانی هستند که امامت فتنه‌گران در نماز جمعه، شیرین جلوه کرد و جمعی از اهالی فتنه به‌صورت مختلط و با کفش پس از شعار علیه مقدسات مردم در صفوف نماز جمعه به آنان اقتدا کردند و سخنی نگفتند و علیه تندروان ساختارشکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سکوت کردند.“
وی افزود: ”تلاش‌های ناموفق مخالفان ولایت فقیه در حذف آن به سنگ خورد و سپس در پوشش‌های گوناگون در مقاطع مختلف اقدامات سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای توسط دشمنان خارجی انقلاب و تداوم شعارهای آنان توسط نفوذی‌ها و یا نخبگان وابسته به آنان و تسلیم و استحاله‌شدگان انقلابی در چهره فتنه ناکام 18 تیر 78 و حوادث غم‌انگیز و تأسف‌بار فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی 88 خود را نشان داد. امروز که شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به کار گرفته می‌شود تا راهکار قانون اساسی برای شرایط اضطرار با طرح شورا در مجمع خبرگان، ولایت فقیه زنده، پویا و برقرار در کشو را بشکنند”.
خاطرنشان می شود رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی روز یکشنبه۲۲ آذر در اظهاراتی که از اوجگیری مخاصمات درونی رژیم خبر می‌دهد، در یک تهاجم جدید به باند رقیب از تشکیل گروهی برای پیدا کردن ولی‌فقیه بعدی خبر داد و بر ضرورت شورایی بودن ولایت‌فقیه تأکید کرد و گفت: ”در قانون اساسی، رهبری را از اول شورایی نوشتند. نظر من هم شورایی بود، ولی وقتی خبرگان این‌گونه تصویب کرد، [گفتم] تسلیم هستیم“.

فارس - ۲۷ آذر ۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر