۱۳۹۴ آذر ۲۶, پنجشنبه

همبستگی ملی،17،دسامبر،2015 : آخوند نبویان: ۳۰۰ نفر را از تهران به نطنز برده‌اند تا سانتریفیوژها را جمع‌آوری کنند

همبستگی ملی ایران سایت نطنز ایران


آخوند نبویان دبیر کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس آخوندی، باند رفسنجانی – روحانی را در واکنش به گزارش شورای حکام زیر ضرب برد و گفت: در بیش از ۳۰ بند از گزارش آمانو، اتهاماتی درباره انحراف فعالیت‌های ما به سمت آزمایش چاشنی‌های هسته‌ای، پنهان‌کاری و ارائه اطلاعات نادرست مطرح شده است.

وی با نگرانی گفت: ”بند ۱۴ قطعنامه شورای حکام نیز اعلام می‌کند که پرونده ایران تا ۱۰ سال در این شورا باز خواهد بود؛ پس چه چیزی بسته شده است؟ اینها نشان می‌دهد که حتی فعالیت‌‌‌های متعارف موشکی نیز باید تحت نظارت آژانس باشند”.
عضو مجلس ارتجاع که روز چهارشنبه ۲۵ آذر با خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر مصاحبه می کرد با سوز و گداز از زهر خوران اتمی گفت: ”صرفنظر از عقب‌نشینی‌هایی که در جریان برجام از حقوق خود انجام داده‌ایم، اکنون این سوال وجود دارد که چرا در گزارش اخیر آمانو باز هم به تکرار ادعای فعالیت‌های هسته‌ای نظامی ایران تا پیش از ۲۰۰۳ پرداخته شده است!؟ … معنی تکرار این ادعاها در گزارش آمانو که اتفاقا این گزارش توسط شورای حکام مجددا قرائت و مورد تایید قرار گرفت، این است که جمهوری اسلامی در ۱۲ سال اخیر صادقانه با دنیا رفتار نکرده و جای تاسف است که مذاکره‌کنندگان ما این گزارش را سفید یا خاکستری توصیف کرده‌اند”.

دبیر کمیسیون ویژه برجام مجلس ارتجاع با تاکید بر لزوم پرهیز از ذوق‌زدگی توسط باند رفسنجانی - روحانی و با انتقاد از شتاب‌زدگی در برچیدن سانتریفیوژها گفت:” دو هفته قبل ۳۰۰ نفر را از تهران به نطنز برده‌اند تا سانتریفیوژها را جمع‌آوری کنند؛ من این موضوع را از معاون پارلمانی انرژی اتمی پرسیدم که ایشان تایید کرد و گفت که سه روز آنها را آموزش داده‌ایم! معنی این همه عجله آن هم در قبال دستاوردهایی که به مرور زمان به دست آمده است، چیست؟!.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر