۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

آفتابكاران،31،اكابر،2015: ”حمله ی موشکی به لیبرتی انتقام باخت اتمی رژیم فاشیستی حاکم بر ایران از مجاهدین “



در ساعات آغازین شامگاه پنج شنبه 29/10/2015 ( 7/8/1394 ) عوامل رژیم آخوندی در یک حمله ی موشکی بی سابقه رزمگاه لیبرتی را به آتش و خون کشیدند .
مماشات و جانبداری دولتمردان بزدل آمریکا نسبت به حکومت ملاها در سقفی قرار گرفته است که ظن اینکه این حمله بندی از توافق پنهان اتمی بوده است را بسیار تقویت می کند.
خون های به ناحق ریخته در این حمله از یک طرف انتقام باخت اتمی رژیم از مجاهدین ( بخاطر افشای پروژه مخفی‌ اتمی ) و از طرف دیگر البته بهایی است که برای رهایی مردم ایران از یک حکومت فاشیست اتمی باید پرداخته می شد.
بی شک خون های شریفی که در این حادثه بر زمین ریخته شدند بی انتقام باقی نخواهند ماند ملایان حاکم بر ایران روزی به سزای اعمالشان خواهند رسید این جانیان را از انتقام سختی که در وجود هر ایرانی ریشه دوانده است گریزی نیست.
اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی ” حمله ی بزدلانه و شریرانه حکومت آخوندی به رزمگاه لیبرتی را به اشد وجه محکوم می کند ما بر این عقیده ایم که در دنیای وادادگی ، تسلیم، عافیت طلبی و مصلحت اندیشی، بهای ایستادگی در برابر ظلم چنین رژیم سفاکی البته پرداخت همین خون هاست و چراغ راه آزادی مردم ایران همین پیکرهای سوخته و جانهای شریفی است که اینک بر خاک افتا داه اند.
پس سلام بر شهیدان روزی که مبارزه را انتخاب کردند و روزی که جان را فدای آزادی نمودند.
اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی ” پیشاپیش دهان های کثیف و قلم‌های مسمومی را که در سایت های پژواک ایران، دریچه ی زرد،و ایران اینترلینک ، به کمین نشسته اند تا با دستاویز قرار دادن ناجوانمردانه این شهیدان گرانقدرو با اشگ تمساح ریختن برای کسانی‌ که تا دیروز سهمگین‌ترین اتهامات و رکیک‌ ترین توهین‌ها را نثارشان میکردند به عقده گشایی علیه صاحبان اصلی این خون ها بپردازند را محکوم می کند و به همه ی خائنین و بریده مزدوران کثیفی که در سر چنین بزنگاه هایی به نفع تمام عیار رژیم به وجد می آیند و به تعویض جای ظالم و مظلوم می پردازند هشدار می دهد که تاریخ نشان داده است که خلق ها در روز انتقام هیچ امتیازی به خیانت پیشگان نمی دهند.سرنوشت هزاران هزار خائن وطن فروشی که در گرما گرم جنگ ملتها با دیکتاتور‌های حاکم جبهه خلق را ترک کرده و به خدمت جنایت کاران در آمده‌اند عبرت روزگار است.
ما در مقابل شهدای 7 آبان سر تعظیم فرود می آوریم و با آن ها عهد و پیمان می بندیم که در راه آرمانشان که همانا آزادی مردم ایران است پافشاری می کنیم.

اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر