۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

همبستگي ملي،31،اكتبر،2015: بر اثر حمله موشکی گودالهایی به قطر 4 تا 7 متری در لیبرتی ایجاد شده است - اطلاعیه شماره 10



به دنبال حمله جنایتکارانه موشکی پنجشنبه شب 7 آبان (29اکتبر) به لیبرتی که 23 شهید بر جای گذاشت، در روشنایی روز مشخص شد که در اثر اصابت موشکها در نقاط مختلف کمپ گودالهایی به قطر 4، 5، 6 و7 متر و با عمقهای مختلف ایجاد شده است که حاکی از قدرت موشکها و شدت انفجار آنهاست. نمایندگان ملل متحد در بازدید از لیبرتی از برخی از این گودالها بازدید کرده و عکس گرفتند. برخی از عکسهای این گودالها ضمیمه است.
بر اثر این حمله موشکی 357 بنگال، 10 سالن، 275کولر و بخشهایی از منابع آب و سوخت و فاضلاب و شبکه آبرسانی و ژنراتورها و سیستم برق و خودروها و وسایل زندگی به طور کامل منهدم یا از دور خارج شده است.
                                            دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
  8                                          آبان 1394(30 اکتبر 2015)






-بر اساس خبرهای دریافتی، لیبرتی از ساعت 19 و 40 دقیقه روز پنجشنبه به‌وقت محلی، تحت شدیدترین حملات و آتشباری بسیار سنگین قرارگرفته است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور چندین اطلاعیه اعدام کرد:
در حمله و آتشباری سنگین به کمپ لیبرتی در عراق، میزان خسارت و آتش‌سوزی بسیار زیاد است
تعداد زیادی از بنگال‌ها آتش‌گرفته است و مجاهدین با هرآن چه در توان داشتند، به خاموش کردن آتش‌ها پرداختند.
طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، بیش از 80 موشک از انواع مختلف به لیبرتی اصابت کرده است که حفره‌هایی به عمق دو متر و قطر سه ونیم متر در اثر اصابت شماری از موشک‌ها ایجادشده است.
شدت انفجارها به حدی است که بسیاری از بنگال‌ها متلاشی‌شده و بسیاری از تی والهای حفاظتی سیمانی فروافتاده یا درهم‌شکسته است.
موشک‌های 122 میلیمتری کاتیوشا وهم چنین موشک‌هایی که از روی مدل موشک‌های ان بی 24 روسی ساخته‌شده و رژیم بر آن نام فلق گذاشته است و همچنین موشک‌های 240 میلیمتری در شمار موشک‌های شلیک‌شده به لیبرتی هستند.
در جریان حمله موشکی جنایت‌کارانه به لیبرتی، مجاهد خلق حسین ابریشمچی، از برجسته‌ترین فرماندهان ارتش آزادی‌بخش و مسئولان سازمان مجاهدین خلق ایران و عضو شورای ملی مقاومت، در شمار شهیدان حمله به لیبرتی است.
اسامی تعدادی از شهیدان که تاکنون دریافت کرده‌ایم به این شرح است مجاهدان خلق:
سهراب همایونفر، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب قربانی، عبدالرضا وادیان، شریف ویسی، حسین سروآزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، نیره ربیعی، فرشید ربیعی، حسن ابراهیمی، محمدعلی میرزایی، منوچهر براتی ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی و حمید رضا ایمن کاشان
سه تن از مجروحان، مجاهدان خلق اکبر علیدوست، حسن توفیق جو و جواد سالاری در بیمارستان بخاطر کثرت جراحت ها جان باخته و به شهادت رسیدند.
چهره دوتن از شهیدان براثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده است. 22 تن از مجروحان به بیمارستان در بغداد منتقل شده اند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، خانم مریم رجوی حمله موشکی سنگین به لیبرتی را به شدت محکوم کرد و گفت: بطور رسمی و حقوقی، دولت عراق و سازمان ملل که با امضای یک یاداشت تفاهم از پایان سال 2011 تاکنون چیزی تحت عنوان تی تی ال ساخته اند، باید پاسخگو باشند؛ اما به نظر ما، مانند 6 حمام خون قبلی در اشرف و لیبرتی، عوامل رژیم ایران در حکومت عراق مسئولیت حمله را برعهده دارند و ایالات متحده و سازمان ملل هم بخوبی بر این حقیقت آگاهی و اشراف دارند.
خانم رجوی افزود: ما از قبل پیوسته در این باره هشدار داده بودیم و اخیرا هم 26 نماینده کنگره آمریکا و 32 شخصیت برجسته سیاسی و نظامی آمریکایی و هم چنین 70 نماینده پارلمان فرانسه در این زمینه به دولت آمریکا، ملل متحد و اتحادیه اروپا نسبت به مسئولیتشان دراین زمینه هشدار داده بودند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
7 آبان 1394(29 اکتبر 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر