۱۳۹۴ تیر ۱۷, چهارشنبه

مصاحبه علامه حسینی با روزنامه عکاذ



روزنامه عکاذ چاپ عربستان:
دبیر کل شورای اسلامی عربی: عامل جنگ های فرقه ای منطقه نظام ولایت فقیه است
جده- عبدالله الدانی: علامه سید محمد علی حسینی دبیر کل شورای اسلامی عربی در لبنان گفتند طوفان قاطع ضربه ای جدی به نظام ولایت فقیه و سردمداران آن وارد کرده است. این نظام همواره برای عربستان یک تهدید جدی بوده است و با وجودی که عربستان همیشه حسن همجواری نشان داده و به استقرار امنیت تاکید می کرده اما ولی فقیه در پی تخریب همه چیز بوده است تفصیل این مصاحبه را در زیر می خوانید:

سئوال: همواره شاهد مشکلاتی بوده ایم که برای ملت های ما ایجاد شده درگیری ها و انفجارات در اماکن عمومی. هدف چیست؟
جواب: از زمان روی کار آمدن نظام ولایت فقیه در ایران، زلزله ای ویرانگر تمام منطقه را تکان داد. رژیم ایران برای سوء استفاده از شیعیان در جنگ های فرقه ای منطقه گروه های مختلفی درست کرده است. هدف اصلی آن تخریب ملت های اسلامی است. ولایت فقیه برای رسیدن به این هدف از اسلام سوء استفاده می کند و از همین طریق در عراق و سوریه و یمن و بحرین و لبنان درگیری های فرقه ای ایجاد کرده و شیعیان عرب را تحریک می کند تا با حکومت هایشان درگیر شوند.
عقلانیت شیعه ایجاب می کند که بدانیم ولایت فقیه خیر این شیعیان را نمی خواهد بلکه هدفش سوء استفاده از آنها برای اجرای پروژه های سیاسی خویش است. از همینجا اهمیت خنثی کردن این پروژه ها روشن می شود زیرا نباید هیچ درگیری فرقه ای و غیر فرقه ای در میان ملت های ما باشد.
قبل از نطام ولایت فقیه ملت های ما در کنار هم با آرامش زندگی می کردند. میان شیعه و سنی اختلافی نبود. ما در یک محیط آرام اسلامی عربی می زیستیم. آنچه که امروز در جریان است دخالت های ولایت فقیه است که زیر نقاب حمایت از شیعه به فتنه انگیزی و تفرقه می پردازد. متاسفانه این نظام فریبکار حتی توانسته است از برخی شیعیان برای تخریب کشور خود سوء استفاده کند. نمونه آن را در بحرین می بینیم که افرادی شعارهای خمینی و خامنه ای را سر می دهند و به دنبال تبدیل حکومت کشور خود به نطام ولایت فقیه هستند.
رژیم ایران که با فریبکاری اوضاع لبنان و عراق و یمن را آشفته کرده است، پیوسته شعار حمایت از مستضعفین و فقرا سر میدهد ولی همه شاهد هستیم که خلاف آنرا عمل می کند.
نظام ولایت فقیه از شیعیان خواسته که علیه کشور و حکومت خود انقلاب کنند اما این صورت نخواهد گرفت زیرا اکثریت شیعیان کشورهای خود را دوست دارند.
در واقع درگیری میان شیعه و سنی وجود ندارد بلکه نطام ولایت فقیه با ملت های مسلمان درگیر است.

طوفان قاطع
سئوال: آیا توفان قاطع توانسته است در این شرایط نقش مثبتی ایجاد کند؟
جواب: توفان قاطع ضربه ای بزرگ و سنگین به ولی فقیه و سرمداران رژیم ایران وارد ساخته است. عربستان همواره خواهان حسن همجواری با ایران بوده است اما ایران بر خلاف آن عملکرده است.
ایران با وارد به عراق و دخالت در این کشور، قاسم سلیمانی را در لباس نظامی به حکمران اصلی عراق تبدیل کرده. به همین ترتیب نیز وارد سوریه شده است. رژیم ایران به هیچ کشوری وارد نشده مگر اینکه درگیری فرقه ای و تخریب ایجاد کرده. اگر به اوضاع آشفته لبنان نگاه کنیم دخالت ولایت فقیه را در تخریب این کشور مشاهده خواهیم کرد. نصرالله با نزدیک شدن به ولایت فقیه به امت ما خیانت کرده و از پشت به آن خنجر زده است.
تصمیمات اساسی برای لبنان و سوریه و عراق را رژیم ایران می گیرد. اکنون نیز قصد اشغال یمن را دارد تا در ادامه آن بقیه کشور های عربی را به تسخیر خویش درآورد. یمن یک کشور باثبات بود و رئیس جمهوری قانونی داشت. خامنه ای بصراحت از ایجاد درگیری در یمن دفاع کرده است.
ولی فقیه تصور نمی کرد عملیات توفان قاطع انجام بگیرد. از خداوند سپاسگذاریم که برادران ما در عربستان سعودی راه ولایت فقیه را سد کرده اند. و انشاءالله این وضعیت تا قطع دخالت های ولایت فقیه در سوریه و لبنان و عراق به همین صورت موفقیت آمیز ادامه پیدا کند.
ما نباید از اقدامات ولایت فقیه بترسیم. مردم ایران خود سالهاست که علیه این نظام برخاسته اند. و خیزش های مردمی متعددی علیه آن شکل داده اند. این رژیم امروز در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد مثل حزب الله لبنان. ما به دنبال دخالت در کشورهای دیگر نیستیم اما از کشورهای خود دفاع می کنیم.

داعش
سئوال: در مورد داعش و ارتباط رژیم ایران با آن چه نظری دارید؟
جواب: ولایت فقیه بدنبال این است که از داعش با وجودی که یک گروه باصطلاح سنی است سوء استفاده کند. حسن نصرالله با گفتن اینکه "داعش در حال آمدن به سوی شماست و مکه را ویران خواهد کرد" به این واقعیت اعتراف کرده است. در همین رابطه لازم است به یاد بیاوریم که رژیم ولایت فقیه رژیمی است که حتی حاضر شد برای منافع خود حرم امام رضا و امامین عسکری را منفجر کند. بنابراین اقدامات داعش تمامآ در خدمت اهداف ولایت فقیه خواهند بود.

تبلیغات ولایت فقیه
سئوال: به نظر می رسد که بعضی از کانال ها و رسانه های خبری به زیان ملت های ما کار می کنند نظر جنابعالی در این خصوص چیست؟
پاسخ: معروف است که اولین جنگ با کلمات بوده است. نظام ولایت فقیه متخصص اینگونه فریبکاری هاست. برای همین تعداد زیادی از رسانه ها را در خدمت خود گرفته است. این نظام می خواهد حقایق را وارونه جلوه دهد و افکار عمومی را گول بزند. بنابراین ما وظیفه داریم که در اخبار دقت کنیم و به رسانه های وابسته به رژیم ایران اعتماد نکنیم. رسانه ها باید حقایق را منتشر کنند و واقعیات را بگویند.

روشنگری
سئوال: وظیفه علمای دینی در مقابل این حوادث و نقش آنها در آگاهی مردم چیست؟
جواب: در حدیث آمده است که هنگامی که علمای دین صالح باشند عالم اصلاح می شوند و هنگامی که علمای دینی فاسد شوند عالم را نیز فاسد می کنند. متاسفانه اغلب مراجع دینی از آنچه که در اطرافشان می گذرد بی خبرند و برخی اطرافیان آنها زیر نفوذ وزارت اطلاعات ایران هستند. به همین دلیل اغلب فتوا ها و مطالبی که صادر می کنند از کانال وزارت اطلاعات عبور می کنند. بسیاری از علما فقط مشغول امور فقهی و عبادی هستند و وارد موضوعات سیاسی نمی شوند با این وجود بسیاری از علمای ما هم بوده اند و هستند که بدون ذکر نام وارد سیاست شده اند و علیه نظام ولایت فقیه موضع گرفته اند. نظام ولایت فقیه برخی شان را اعدام کرده و برخی شان را به زندان انداخته است و برخی دیگر را در حبس خانگی و یا در تبعید اجباری قرار داده است. وزارت اطلاعات تمام فعالیت های آنها را زیر نظر دارد. ما بعنوان یک مرجع سیاسی شیعی عرب هیچ اعتقادی به ولایت فقیه نداریم بلکه به مرجعیت اسلامی معتقدیم. وظیفه علمای ما در شرایط حاضر همین است.

ولایت فقیه
سئوال: تهدید ولایت فقیه بر همه جا سایه افکنده چگونه آنرا تفسیر می کنید و چگونه می توانیم از سایه این تهدید بیرون بیاییم؟
جواب: این رژیم بر خشونت و سرکوب استوار است و وحشی تر از داعش است. متاسفانه در رسانه ها چهره داعشی ولایت فقیه نشان داده نمی شود. تمام انواع خشونت ها در این رژیم وجود دارند. بعد از هر نماز جمعه ای طرفداران ولایت فقیه شعار مرگ بر دشمنان نظام سر می دهند، حتی علیه افرادی که در درون سیستم قرار دارند. سالهاست موسوی و کروبی را در خانه حبس کرده اند. مردم ایران در یک زندان بزرگ زندگی می کنند. رژیم به اسم دین به سرکوب مردم مشغول است. نباید فریب حیله های آنرا بخوریم. خداوند در قرآن کریم فرموده است: [و برخی با سخنان خوب تو را به تعجب وامى‏دارند و خدا را بر آنچه در دل دارند گواه مى‏گيرد و حال آنكه سخت‏ترين دشمنان هستند و چون به حکومت می رسند در زمين فساد می کنند و كشت و نسل را نابود می سازند. خداوند تباهكارى را دوست ندارد. 5-2:204]
همه می دانند که نظام ولایت فقیه چه بلایی بر سر خاندان شیرازی ها آورده است. این رژیم هر مخالف خود را با بی رحمی قلع و قمع می کند.
رژیم ولایت فقیه بیش از 120 هزار تن از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران را به خاطر افکارشان اعدام کرده است. این رژیم به تعداد زندانیان عرب ایرانی همچنان می افزاید. ایران اکنون در صدر حکومت های مرتکب اعدام در جهان اقرار گرفته است. ولایت فقیه یک نظام خونخوار است که خون بی گناهان بسیاری را ریخته است و همچنان در حال کشتار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر