۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

نقشه ومهندسی احتمالی خامنه ای برای انتخابات اززبان کارگزاران جناح ولی فقیه






نقشه  ومهندسی احتمالی خامنه ای برای انتخابات اززبان کارگزاران جناح ولی فقیه 

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: بر اساس نظر سنجی ها از سراسر کشور احتمال اینکه آقای رئیسی پیروز انتخابات شود بسیار بالاست، پیروز شدن آقای رئیسی اجرای برنامه های آقای قالیباف نیز هست.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی و معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با فارس در مورد بیانیه قالیباف گفت: تا دیشب بر اساس نظرسنجی‌ها این گونه احساس می‌شد که هیچ کدام از نامزدها امکان اینکه در دور اول کسب آرای نصف بعلاوه یک را به دست آورند نیست و انتخابات به مرحله دوم می‌رود.
ترقی در مورد عملکرد قالیباف در بازه زمانی انتخابات بیان کرد: وقتی نظرسنجی‌ها از سراسر کشور جمع‌آوری شد متوجه شدیم که آقای رئیسی در واقع در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته‌اند و چنانچه دوستان به نفع ایشان کنار بروند و رأی خود را در سبد آقای رئیسی بریزند احتمال اینکه آقای رئیسی در دور اول پیروز انتخابات شود بسیار بالاست.
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: اقدام روز گذشته قالیباف و حمایت وی از رئیسی، شوکی را به فضای جامعه وارد کرد که به اذعان بسیاری از صاحب‌نظران کار انتخابات را چند روز قبل از ۲۹ اردیبهشت به نفع حبهه انقلاب به اتمام رساند.
در کل به نظر می‌رسد با توجه به اقبال مردمی به جریان انقلاب و استقبال مردم استان‌های مختلف از کاندیداهای این جبهه و کناره‌گیری قالیباف به نفع رئیسی، کاندیدای مورد حمایت نیروهای مردمی انقلاب در مرحله اول انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه حدنصاب لازم را کسب کرده و سکان دولت دوازدهم را در دست گیرد.
آقای روحاني! رای نیاوردن شما در انتخابات آخر دنیا نیست. امید است کمپین انتخاباتی رییس جمهور، ایشان را برای پذیرش نقش بازنده ی سربلند آماده کنند. این کار افکار عمومی را به همراهی و ملاطفت با ایشان و اغماض در کوتاهی هایی که در دولتشان داشته اند واخواهد داشت و از طرفی از افزوده شدن برگه ای غیر قابل دفاع به کارنامه ی یکی دیگر از روسای جمهور انقلاب اسلامی جلوگیری خواهد نمود.
تحلیل رویترز در باره حمایت سپاه از رئیسی
خبرگزاری رویترز در گرارشی تحلیلی نوشت: سپاه پاسداران که مصمم به حفظ سلطه امنیتی و منافع گسترده اقتصادی خود در ایران است، بی سروصدا از یک نامزد تندرو در انتخابات ریاست‌ جمهوری حمایت می‌ کند و به چیزی فراتر از نتیجه انتخابات چشم دوخته است: جانشینی ولی فقیه.
این منبع نوشت: سپاه پاسداران و بسیج، گام‌هایی را برای ارتقا نامزد رقیب روحانی یعنی رئیسی برمیدارند. کارشناسان می‌گویند محتمل است که این نیروهای نظامی از قدرت خود در خیابانها برای کمک به بردن هواداران رئیسی پای صندوق های رأی استفاده کنند.
دریک خبر دیگر ازبیت خامنه ودر یک صحبت خصوصی خامنه با چند مهره نزدیکش خامنه گفت شرایط حساسی که داریم ومشکلات منطقه وبرخی کشورها که دنبال ایجاد مشکل برای ما هستند ، میطلبد رئیس محترم جمهور باید کسی باشد  که بتواند همگام کامل با هم کارکنیم تا بتوانیم در برابر قدرتهای گردنکش ایستادگی نماییم  ومنافقین داخلی هم سرجایشان بنشینند ارجع است که آقای رئیسی دور اول انتخاب شوند منهم دعا میکنم که این عمل انجام گیرد 
 مطالب مارا  در وبلاک   های انجمن نجات  ایران وخط سرخ مقاومت 
 همچنین در توئیتر @bahareazadyدنبال کیند متشکریم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر